Gjest Mis Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Hei! Skal gå over fra Yasmin til Diane, men har klart å ta yasmin-pillene 1 dag for lenge pga tull med et reservebrett. Jeg skulle altså ha begynt på de pillefrie dagene i går, men begynte i dag istedet. Hva gjør jeg nå? Jeg orker ikke å gå ut et helt brett til med Yasmin.
Zzyzx Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Det gjør ingenting. Ta den pillefrie perioden nå, altså pillefritt en dag lenger siden du tok pille en dag for mye.
Hinata Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 (endret) Men er det ikke sånn at man ikke skal ha pillefri uke når man begynner på nytt merke da? :klø: Er ihvertfall det på mercilon.. Edit: Står det i pakningsvedlegget til diane også.. Altså ingen pause Endret 19. januar 2009 av Hinata
Gjest Mis Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Men er det ikke sånn at man ikke skal ha pillefri uke når man begynner på nytt merke da? :klø: Er ihvertfall det på mercilon.. Edit: Står det i pakningsvedlegget til diane også.. Altså ingen pause Men kan jeg bare hoppe over på Diane etter at jeg tok en pille for mye på yasmin?
Hinata Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Men kan jeg bare hoppe over på Diane etter at jeg tok en pille for mye på yasmin? Det tror jeg at du kan ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå