viblie Skrevet 26. juni 2003 #1 Skrevet 26. juni 2003 Så er dagen kommet, i dag så er det 1 år igjen til jeg skal stå brud :D Tenk at neste år på denne tiden, så sitter jeg nok små nervøs hos frisøren. Vi har også vært forlovet i 2 år i dag, så vi skal ut å spise i kveld. Uten barn, så det skal bli koselig. Vi har ellers begynt på vår bryllups hjemmeside. Den er ikke ferdig laget enno, vi har kun begynt på hovedsiden. Hvis dere vil ta en kikk, så ligger den her http://www.lie-mortensen.dk/bryllup/
verene Skrevet 27. juni 2003 #2 Skrevet 27. juni 2003 Jeg tenkte på det samme i går ja, vi skal nemlig også gifte oss 26.06.04 :D "Feiret" like godt dagen i går med å bestemme oss for, og reservere, festlokalet, ihvertfall er vi 95% sikre på at det blir dette stedet! Så nå er både kirke og lokalene i boks, da går det an å senke skuldrene pittelitt, for det er jo disse tingene som haster mest med å få i orden har jeg skjønt! Klem,
Gjest Tabby Skrevet 30. juni 2003 #3 Skrevet 30. juni 2003 Gratulerer med under 1 år igjen. Nå er det bare å telle ned :D Gikk inn på hjemmesiden din viblie, men linkene på siden får jeg ikke brukt, så jeg får ikke sett så mye...
viblie Skrevet 1. juli 2003 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2003 Hei Ca. Grunnen til at de ikke virker enno, er at vi ikke har fått laget den ferdig. Vi har kun forsiden delvis ferdig. Vi skal nok få resten oppe å stå, iløpet av kort tid.
Gjest Tabby Skrevet 1. juli 2003 #5 Skrevet 1. juli 2003 Du får gi beskjed når den er oppe og går da, så jeg får tatt en titt
Gjest Tex Skrevet 1. juli 2003 #6 Skrevet 1. juli 2003 Gratulerer med vellykket nedtelling så langt !!!! :D (har behov for å minne om at undertegnede bare har 333 dager og 17 timer igjen til man kan titulere seg "frue...")
jomfru74 Skrevet 2. juli 2003 #7 Skrevet 2. juli 2003 Hei Dette er mitt første innlegg pålogget. Ser at dere alle har kommet langt i planleggingen. Vi gifter oss 21.februar 2004, men har ikke planlagt annet enn kirke og lokale... Begynte å føle at jeg har dårlig tid når jeg ser hvor nye dere har planlagt, men vi tar det vel igjen i løpet av høsten :enig_animasjon:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå