Gå til innhold

Hva skulle jeg gjort da?

Anbefalte innlegg

Gjest vi er faktisk 27 år!
Skrevet

I helgen fikk jeg en sms midt på natten klokken 03 av en venninne.

Dette er en venninne jeg ikke har så god kontakt med, siden hun har stjålet ting fra meg de fiore siste gangene hun har vært på besøk hos meg.

Jeg sendte henne en julehilsen, og fikk ikke noe svar. Tenkte ikke noe over det, hadde jo ikke snakket med henne på flere mnd uansett, men så får jeg svar da etter en uke.

Nå i natt til i dag får jeg inn en melding hvor hun spør om følgende: hei jeg er på fest. er tom for drikke og har lyst å drikke mer. hadde vært sååå kult. har du noe drikke vi kan få som vi kan komme å hente?

Jeg var på nattevakt så så ikke denne meldingen før på morraskvisten.

Visste liksom ikke hva jeg skulle svare, men svarte bare; hei. så ikke denne før nå. håper dere hadde det koselig. håper du har det bra og alt går bra.

Så får jeg ikke svar, og det er det jeg reagerer på.

Greit nok at hun er frekk nok til å be om å komme å få sprit til seg selv og festen (hun ikke gadd å be meg med på), men som om ikke det er nok svarer hun ikke på meldingen dagen etter heller.

Jeg blir helt satt ut av slik oppførsel, og som nicket mitt sier: vi er faktisk 27 år. Vet det ikke virker sånn, men måtte få ut irritasjonen min

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg postet denne på feil forum. kan noen flytte den til det riktige?

Gjest StockDama
Skrevet

Virker som hun bare anser deg som en hun kan ringe/melde når hun trenger noe. Resten av tia bryr hun seg ikke.

Jeg ville ikke kastet bort mere tid på henne..

Skrevet
Virker som hun bare anser deg som en hun kan ringe/melde når hun trenger noe. Resten av tia bryr hun seg ikke.

Jeg ville ikke kastet bort mere tid på henne..

Enig. Neste gang hun sender melding lar du være å svare.

Skrevet

Huff, jeg hater sånne folk. Har hatt et par sånne innom livet mitt, men de er faktisk som døde for meg. Om jeg i ny og ne skulle få en melding, så svarer jeg ikke. Det er ikke noe poeng å holde kontakt med denne typen mennesker.

Så TS, om du skulle få en melding om et par måneder, så trenger du ikke engang ofre en kalori på å svare...

:)

Skrevet

Neste gang du får melding fra henne, så svar med: "Har du sendt til feil nummer?"

Slikt ræl er ingenting å samle på...

Skrevet

Har ei slik bekjent som kun sender sms når hun trenger barnevakt eller låne penger. Hun får ingen av delene, og svarer heller ikke når jeg svarer henne med avslag. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å svare engang. Hun har sikkert sendt samme melding til 30 forskjellige uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...