Gjest TS Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 En av mine beste minner jeg har om en venninne av meg er den gangen vi satt oppe en hel natt og bare pratet. Vi hadde ikke noe mål med pratingen, den bare utviklet seg etter hvert som tiden gikk. Trøtte var vi, men det gjorde ikke noe. Vi hadde begge mye på hjertet. Og det var en fin måte å bli kjent med venninne min på nytt på. Jeg fikk se nye sider ved henne. Det er slike småting som det jeg savner når jeg er langt borte fra henne. Slike ting jeg tok for gitt når vi bodde på samme sted. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget. Får ikke sove, hørte på en spesiell sang, og plutselig tenkte jeg tilbake på nattpraten jeg og hun hadde sammen. Gode minner er gode å ha:)
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Når jeg og min bedre halvdel har slike nattprater, så kan vi bli liggende i sengen og prate i flere timer før vi sovner. Om alt og ingenting. Slike stunder er gull verdt, uansett hvilket forhold man har til personen, venninne, kompis, kjæreste, søsken og så videre.
Noli Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Ja, elsker å ha sånne netter med samboeren, pleide å ha det med lillesøsteren min også før hun ble veldig syk. Og med mamma, før jeg flyttet hjemmefra.
MissStiles Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Ja jeg synes også det er koselig. Jeg har også sittet oppe halve natta enten sammen med en venninne eller kjæreste. Man blir ordentlig kjent med hverandre da og det er hyggelig.
Nigo-san Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Det høres jo hyggelig ut, men jeg tror aldri jeg har gjort det verken med Gubben eller noen andre. Skal jo opp dagen etterpå, ikke sant? *snusfornuftig*
Rosalie Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 Det høres jo hyggelig ut, men jeg tror aldri jeg har gjort det verken med Gubben eller noen andre. Skal jo opp dagen etterpå, ikke sant? *snusfornuftig*
Gjest KatarinaD Skrevet 19. januar 2009 #7 Skrevet 19. januar 2009 Jeg synes sånne nattprater er kjempekoslige, både med venninner og kjæreste. Så blir jeg jo selvfølgelig utrolig trøtt dagen etter, men da blir jeg mindt på med "husk den fine samtalen vår i natt da" og da går det liksom litt bedre
Gjest dalieo Skrevet 19. januar 2009 #8 Skrevet 19. januar 2009 Elsker også det. Sånn "oi, er klokken så mye?"-netter. Har aldri hatt det med kjæresten da, han er veldig glad i søvnen sin.
Gjest Gjest_Hedda_* Skrevet 19. januar 2009 #9 Skrevet 19. januar 2009 Det høres jo hyggelig ut, men jeg tror aldri jeg har gjort det verken med Gubben eller noen andre. Skal jo opp dagen etterpå, ikke sant? *snusfornuftig* Var enig, helt til det siste du skrev her. Heh. Snusfornuftig er det da ikke, synes de som faktisk klarer å holde ut dette og samtidig komme seg opp er heldige, ikke uansvarlige?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå