Gjest Gjest_Adila_* Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Vi ønsker å ta brudebildene ute, men man vet jo aldri. Plutselig kommer det årets verste regnvær på selve dagen! Hva gjør man da isåfall? Tar man på seg hele stasen igjen en annen dag hvor det er pent vær? Eller må man inn i et studio å ta bildene der? Ser for meg at det første kommer til å koste litt...
Brud-09 Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Har du funnet fotograf? Sikkert lurt å ha flere alternativer... Kan jo hende det går an å ta noen ute, men under "tak"... Fotografer ønsker seg ikke strålende sol når de skal ta bilder, men øsende regn er vel heller ikke drømmen... Jeg tenkte å diskutere sånne ting med fotografen når vi skal ha et møte om hva vi ønsker, da kommer sikkert fotografen med noen tips også. Er jo de som har peiling
Gjest Gjest_Adila_* Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Nei jeg har ikke funnet fotograf enda, skal ikke gifte oss før sensommeren 2010 Selv om det ikke er sååå lenge til da. Men vi snakket litt om fotografering i dag og da kom den problemstillingen opp. Jeg har ikke så mye peil på fotografering, men det gir jo mening når du sier det Bare litt synd hvis man har sett for seg det perfekte stedet, så kan man ikke ta bilder der fordi det øspøser.
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Nei jeg har ikke funnet fotograf enda, skal ikke gifte oss før sensommeren 2010 Selv om det ikke er sååå lenge til da. Men vi snakket litt om fotografering i dag og da kom den problemstillingen opp. Jeg har ikke så mye peil på fotografering, men det gir jo mening når du sier det Bare litt synd hvis man har sett for seg det perfekte stedet, så kan man ikke ta bilder der fordi det øspøser. Jeg så et bryllupsbilde ett eller annet sted (kanskje her inne?) fra en regnværsdag.. brudeparet smilte, brudgommen holdt en stor paraply over sin nye kone, og nidarosdomen sto i bakgrunnen (nydelig!).. det er mange løsninger på "problemet", og dere får nok et nydelig bilde!
Gjest Gjest_jeanette_* Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Vi skal ta bilder ute, når vi gifter ss til sommeren. (Våren) Vi kommer til å ta med en stor paraply hvis det blir dårlig vær. Hvis det blir veldig dårlig vær, med sterk sidevind og øsregn, så har vi funnet et flott sted med tak over. Spurte eieren, og fikk lov. Det må jo ikke være sol på utebilder....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå