Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Går det ann å være kun kompis med en player? Vet ikke om jeg gidder å "ofre" meg, for jeg er redd jeg blir "dumpet" når han mister tolmodigheten!! Er tiltrukket av han, digger å være sammen med han, han sier det samme til meg og vi sier vi bare er interessert i vennskap begge to... men vet jo han vil ha sex med meg. Er det mulig tror du? Er det noe vits å bli bedre kjent? Vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. Er ikke "bare" bare" å holde meg unna heller...
Jade Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Hvis han er en grei kar, er det vel ikke noe i veien for å være venner med han vel? Eneste problemet jeg kan tenke meg, er hvis du ligger med han, blir forelsket (og han ikke), og så blir du såret når han forteller om sin neste erobring.
Cognizance Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Å søke vennskap med noen du følelsesmessig ønsker å stå mye nærmere? Dette høres ut som en utrolig dårlig plan på litt lengre sikt. Klart det går an men er det lurt? Nei.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Vennskap med en player går selvfølgelig an, men vennskap med en player du vil ha? Det tror jeg ikke er så lurt for deg!
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Jeg oppfører meg veldig kompis-aktig med han. Jeg skal ikke la han få noe, men er usikker på om han sier han kun vil være kompiser for at han tror han får det han vil... til slutt. Noe som ikke kommer til å skje. Jeg vil bare være venner.. men vet ikke om det kommer til å vare så lenge i tanke på at han finner noen nye hele tiden... Måtte bare få det ut.. er litt forvirret, ville bare ha noen erfaringer.. vet jo at det ikke finnes noen fasitsvar der ute:) Men aner ikke hva han tenker... frustrerende! Har aller mest lyst til å kutte kontakten før han gjør det med meg
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 jeg har vært i samme situasjon som deg en gang. Det var vondt. Jeg var forelsket, ikke han. Jeg sørget for at vi kun var venner, men innerst inne håpet jeg at han skulle bli forelsket i meg. Det skjedde ikke. Men han ble forelsket i en annen jente. Det var ille. så jeg ville råde deg til å ikke hlde på vennskapet med ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå