Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette noe nytt?

Noen som har prøvd dette?

Se nederst på LINK :)

http://www.skumfrisor.no/4.html

Hadde vært artig om det faktisk ikke hadde slitt på håret, OG kunne ta det av og på, samtidig som det sitter godt. Til godt for å være sant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde noen sånne for noen år tilbake. Jeg var ikke fornøyd. De satt ikke fast. I tillegg krever hair extensions mye pleie og vedlikehold så du bruker dobbelt så lang tid på badet om morgenen. I hvertfall gjorde jeg det. Og da jeg skulle ta de av igjen så mistet jeg halvparten av mitt eget i samme slengen. :kjefte:

Så hvis du driver å sparer ditt eget hår så anbefaler jeg det ikke.

Skrevet

Hei.

Jeg har samme erfaring som Pinkie :forvirret:

Jeg gjør det i alle fall aldri igjen.

Gjest Gjest_maya76_*
Skrevet
Jeg hadde noen sånne for noen år tilbake. Jeg var ikke fornøyd. De satt ikke fast. I tillegg krever hair extensions mye pleie og vedlikehold så du bruker dobbelt så lang tid på badet om morgenen. I hvertfall gjorde jeg det. Og da jeg skulle ta de av igjen så mistet jeg halvparten av mitt eget i samme slengen. :kjefte:

Så hvis du driver å sparer ditt eget hår så anbefaler jeg det ikke.

Signerer denne!

Hadde akkurat dette systemet, var såklart veldig fint med engang. Men herregud for et arbeid!

Og etter 2 uker ramlet to fester av, med mitt eget hår i midten, så det ble to bare flekker. Var til frisøren på nytt, og hun tok av alle festene og satte de på igjen.

Etter nok ei uke valgte jeg å ta de av for godt da de løsnet og klødde som besatt i hodebunnen.

Mistet mye av mitt eget hår, og det såg tynt og pjuskete ut, måtte også klippe av en god del av mitt eget for å jevne ut litt.

5500 kr rett ut vinduet..

Skrevet
Hei.

Jeg har samme erfaring som Pinkie :forvirret:

Jeg gjør det i alle fall aldri igjen.

Jeg også...Never again sier jeg bare!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...