minemor Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Nå har det seg sånn at vi har kvittet oss med alle "mineral"produkter på Cliniquen, og leter nå etter et nytt sminkemerke. Vi ønsker et kjent merke, men helst ett som selges kun der det er hudterapeuter... Noen som har gode tips?? Ønsker kun sminken, ikke evnt kremer og en del "nye" parfymer. Pr i dag har vi kun Dermanors produkter som Decleor, Matis, Md Formulation, Bare Minerals og Carita. Håper på gode innspill:)
Gjest Deception Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Hva med GloMinerals? Jeg har endel derfra, og synes kvaliteten er betraktelig høyere enn hos Bare Minerals, som er litt hit-and-miss. Ellers har du jo også for eksempel Jane Iredale (skrekkelige forpakninger) og Youngblood, for å nevne et par salongmerker.
hysteria Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Clinique? Jeg elsker det... men det selges jo flere steder... Men det er veldig bra
laperla Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 (endret) Hei:) Vil også anbefale GloMinerals. Har en god stund nå vært godt fornøyd med Bare Escentuals, men nå kommer jeg ikke til å bytte tilbake igjen. Bruker GloPressedBase og GloMatte finishing powder. Finishen blir så mye penere med Glo, og pudderet seg hele dagen uten at huden blir blank. Som sagt, bruker GloPressedBase og finishing powder i pressa form og jeg slipper å søle. Synes denne fundationen er enklere å legge (blir ikke "kakete", og det tar kortere tid. (Brukter evigheter med BE.) Har også falt for Lip plumper'en og Smoky eye kit'et . Endret 20. januar 2009 av laperla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå