Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan hadde du reagert om du hadde fått en melding fra hun du "har noe på gang med" hvor hun skriver at hun har lyst på deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvordan hadde du reagert om du hadde fått en melding fra hun du "har noe på gang med" hvor hun skriver at hun har lyst på deg?

Det er jo rene ord for pengene og det er en god ting. Dersom følelsen av at noe er på gang er gjensidig tror jeg "alle" menn ville likt å få en sånn melding. Det finnes da ikke menn som er så pripne at de synes det er vulgært? Dersom følelsen ikke er gjensidig kan du ha driti deg ut - men da vet du i hvertfall det.

Skrevet

?

Trodde virkelig dette skulle handle seg om ord som pikk eller pule når det var spørsmål om vulgaritet. Kom tilbake når du vurderer å inkludere ting som "har så lyst på pikken din" i meldingene :P

Skrevet

Nei, dette var en grei, men kjedelig melding.

Mye bedre med ei melding som: Jeg vil kjenne skaftet ditt / Jeg vil smake kjeppen din / Glufsa mi venter på deg / Sulten på den harde kuken din

og så videre.

Skrevet
?

Trodde virkelig dette skulle handle seg om ord som pikk eller pule når det var spørsmål om vulgaritet. Kom tilbake når du vurderer å inkludere ting som "har så lyst på pikken din" i meldingene :P

Ha ha, jeg ser den..

Skrevet
Det er jo rene ord for pengene og det er en god ting. Dersom følelsen av at noe er på gang er gjensidig tror jeg "alle" menn ville likt å få en sånn melding. Det finnes da ikke menn som er så pripne at de synes det er vulgært? Dersom følelsen ikke er gjensidig kan du ha driti deg ut - men da vet du i hvertfall det.

Det er vel det at man er redd for å drite seg ut.. Og hvis man gjør det, føler man kanskje at meldingen var litt "vulgær". Men det er jo fordi det er jævli flaut! Og det er vel derfor ikke flertallet bruker rene ord for pengene så ofte :)

Skrevet

En sånn melding er ikke vulgært, hvertfall ikke i min verden.

Kjør på!

Skrevet

Hvis han du har noe på gang med er veldig prippen, så er det sikkert vulgært i hans øyne. Men jeg regner ikke med at "normale" folk synes det er vulgært :)

Gjest Foie gras
Skrevet

Hvis lysten ikke er gjengjeldt, vil det føles beklemmende.

Gjest Betty89
Skrevet (endret)
Nei, dette var en grei, men kjedelig melding.

Mye bedre med ei melding som: Jeg vil kjenne skaftet ditt / Jeg vil smake kjeppen din / Glufsa mi venter på deg / Sulten på den harde kuken din

og så videre.

:fnise::ler:

Hørtes ut som en gammel dame fitte! :skratte:

Endret av Betty89
Skrevet

Har jo skjønt at jeg kanskje er litt sjenert og er altfor redd for å drite meg ut! Har aldri tatt ett sånt initiativ hos noen jeg ikke har vært i et forhold med, det har alltid gått motsatt vei.. Kanskje på tide da :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...