Gå til innhold

Fra tråden om frisøren som klipte meg kort.

Anbefalte innlegg

Gjest Chrizzy
Skrevet (endret)

Åpner en ny tråd og legger inn bilder her.

Har nesten ingen bilder der hele lengden på håret mitt som det var er med, bare et og det er utydlig og jeg hadde nettopp vært i dusjen og mesteparten av håret er bak skuldrene (bilde nr. 2). Legger ved et annet også som viser at det er både mye og tjukt hår (bilde nr. 1). Så siste bildet, slik er det nå :(

post-11495-1232314927_thumb.jpg

Endret av Chrizzy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aiaiai. Ikke for å være frekk, men det der var ikke bra, du har all grunn til å være misfornøyd. Gå og klag!

Gjest Gjeste Blondie65
Skrevet

Det er veldig tydelig at dette ble kort ja. Det kan ikke misforstås dit hen at det ikke er så veldig kort. Det er heller motsatt. Man kan ikke kalle det langt resultatet.

Det kan godt være at håret ditt trengte en grundig klipp, men det er likvevel ikke alright av en frisør å klippe så til de grader uten å ha fått eksplisitt godkjenning fra deg. En grundig klipp trenger ikke bety "snauklipping".

Jeg ville tatt med meg bildene og snakket med salongens innehaver og sagt at du ville ha pengene tilbake for denne klippen. Noe mer er det ikke helt rom for (erstatning og greier som nevnt i den andre tråden). Håret vokser ut igjen og du går til en annen salong neste gang.

Når det er sagt synes jeg verken sveisen var kjerring eller ukledelig - men det spiller vel ikke så stor rolle når du ikke liker det selv.

Skrevet

Whoa! Er det mulig!

Dette her ville jeg ha klagd på, ja. Ikke det at det hjelper håret ditt så mye, men en frisør kan ikke bare gjøre det h*n finner for godt uten kundens samtykke uansett hvor mye de måtte mene at det trengtes.

Skrevet

Enig. Klag, gjerne til sjefen, slik at ingen andre opplever det samme. Slike ting som dette er grunnen til at jeg ikke stoler på frisører selv.

Uansett, jeg synes ikke det ble stygt i det hele tatt, men det er jo ikke poenget her. Lykke til. :)

Skrevet

Synes definitivt du skal klage ja...

Skrevet

Det var MYE kortere ja! Syns absolutt du skal klage. Og ta med bildene.

Men jeg syns den nye sveisen var fin jeg, og ikke kjerring i det hele tatt. Men det kan ikke unnskyldes uansett.

:kose:

Gjest Sandbekken
Skrevet

Sier det samme som loffen over her, sveisen var faktisk kul på deg, siden du har fall i håret så så det litt retro ut :) Men det er jo betydelig kortere enn utgangspunktet, og du fikk ikke det resultatet du sa du var ute etter.. gå å klag du!

Skrevet (endret)

Jeg syntes at det nye klippet var jo ganske fint! Kler håret ditt veldig bra, det ser sunt og fint ut, og det har også gjort håret mye 'luftigere'.

Jeg personlig synes ikke at det er noe 'kjerringklipp'. Man kan gjøre mye tøft med stylingprodukter ;)

Men det er nok ikke poenget - du er misfornøyd og frisøren gjorde noe som du absolutt ikke ønsket.

Da må du jo klage! Men tviler på at du får så mye erstatning utover pengene tilbake, det er jo bare hår. :)

Endret av mrs_bond
Skrevet

Jeg har jobbet i salong, og tror at om du lager skikkelig bråk, så får du mer igjen, enn hvis du spør ppent og forsiktig. Gjerne møt opp i salongen, og snakk med sjefen mens andre kunder hører på. Krev pengene tilbake og extensions :)

Skrevet

Jepp :Nikke:

Gå direkte til sjefen.. Det nytter nok ikke å gå til hun som klipte deg med en gang...

Gjest Chrizzy
Skrevet

Uff, jeg er så feig, har helt vondt i magen, det kjennes virkelig ut som om jeg må over et helt fjell for å tørre og klage. Er jo så ekkelt for det er en liten salong og det sitter flere dropin kunder der hele tiden pluss at alle som jobber og sitter der vil høre hvert ord jeg sier. Hjelp! :(

Skrevet
Uff, jeg er så feig, har helt vondt i magen, det kjennes virkelig ut som om jeg må over et helt fjell for å tørre og klage. Er jo så ekkelt for det er en liten salong og det sitter flere dropin kunder der hele tiden pluss at alle som jobber og sitter der vil høre hvert ord jeg sier. Hjelp! :(

Nå synes jeg faktisk at den nye frisyren også var fin, men hvis du er misfornøyd, så skal du klage! Jeg har selv klaget hos frisøren (hun skulle fjerne de tørre tuppene, men håret så minst like slitt ut etter klipp). Jeg trengte heller ikke lage noe oppstyr rundt klagingen - jeg oppsøkte frisøren og forklarte problemet, og fikk ny time uten spørsmål. (Gratis selvsagt.)

Skrevet

Du har absolutt rett til å klage.Du burde gå fortest mulig.Gå til sjefen.

Dette er ikke bra.Stoler aldri på frisører jeg.

Gå å klag.

Skrevet

Lykke til!

Skjønner at du gruer deg. Vi heier på deg! :duskedame:

Skrevet

Hvor hen gjorde du dette?

OT: Jeg opplevde det samme en gang da jeg skulle bare stusse og ta etterveksten. Istedet for langt hår og blonde striper slik som jeg hadde det fra før, endte jeg opp med hår som hun farvet helt grått og som bare knakk. Hun måtte farve det mørkebrunt og klippe det kort! Jeg klagde ikke og angrer på at jeg ikke klagde for slike frisører burde ikke hatt noenting med kunder å gjøre.

Klag og vis før/etterbilder om du kan! Lykke til! :klem:

Skrevet

Jeg må bare si jeg synes du var skikkelig fin på håret jeg da:) Har ingen formening om resten av tråden her, men det var utrolig stilig med fall og bølger i håret:) Og jeg elsker volum selv da, hehe;)

Skrevet

Jo fortere du går og klager, jo bedre er det for deg selv.

Tenk på at du har betalt for et produkt som ikke lever opp til dine forventninger og da er det bare rett og rimelig å klage. Du skal heller ikke bekymre deg for at andre kunder kanskje overhører klagen din, men du trenger liksom ikke å skrive det ut heller. Men fremlegg saken din på en gjennomtenkt og rolig måte.

Heier på deg! Få pengene igjen!

:duskedame:

Gjest StockDama
Skrevet

Som hundre andre her sier, så ble håret ditt kjempefint =D

Så du kan hvertfall gå ut døra uten å føle deg som et hårmisfoster ;)

Men ! Siden det ikke var i nærheten av det du ville ha, så er det bare å dra til frisøren og si ifra.

Frisørene foretrekker som regel at kunder sier ifra hvis de ikke er fornøyd. Heller det enn at kunden sier at den og den salongen er helt forferdelig, når de ikke engang har fått sjansen til å rette opp.

Si ifra du, klarer du nok fint =)

Skrevet

Er det rart jeg har frisørskrekk??? Jo jeg har faktisk det, takket være en frisør som svidde håret av meg. Huff, jeg synest virkelig synd på deg. Visste dere at det er lov å drive frisørsalong uten å være utdannet frisør!!! Jo det er faktisk lov og jeg synest det er helt forferdelig. Hvordan skal jeg klare å skille mellom en utdannet frisør og en som ikke er det, det er jo helt umulig. og så tar de samme pris som en ekte frisør. Så for all del KLAG!! Det er så mange frisører som ikke respekterer kundene sine og som bare klipper i vei, å det skulle ikke vært lov å gjøre uten samtykke av kunden. Håret er jo en del av personligheten din. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...