Gjest Bursdagsbarn Skrevet 18. januar 2009 #1 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg fyller 26 neste helg, og skal invitere folk på fest. Men ofte synes jeg det kan bli litt kjedelig å bare sitte stille på hver sin stol og "nippe" til rødvin og øl. Noen forslag til noen aktiviteter man kan finne på? Det er ikke alle som kjenner hverandre heller, så jeg er litt redd for at folk skal kjede seg e.l. Hva kan "sprite opp" festen? Da jeg hadde barnebursdager var det alltid stas å få fiske godteposer, få en klovn på besøk eller leke bjørnen sover. Hva er stas når man er 26???? Alle tips mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 18. januar 2009 #2 Del Skrevet 18. januar 2009 Div. drikkeleker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. januar 2009 #3 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg skal også feire bursdag snart så jeg henger meg på denne tråden jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #4 Del Skrevet 19. januar 2009 Quiz er alltid morsomt! Du kan f.eks. lage et skikkelig opplegg med musikksnutter av f.eks. tv-seriekjenningslåter, eller små klipp fra filmer. Ellers kan du gjøre det litt enklere og bare finne spørsmål som de skal svare på. Et alternativ er spørsmål om deg, om ting som skjedde året du ble født osv. Kun fantasien setter grenser! Ellers er Singstar en slager i min vennegjeng. Jeg har også arrangert diverse leker/ konkurranser, f.eks. sette frem mange typer alkohol, blandevann, frukt, blender og ulike typer glass og hver gruppe skal konkurrere om å lage en god og ikke minst stilig drink. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2009 #5 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg har tenkt på å gå for en barnebursdag denne ganegn. Jeg skal ha pølser og små brusflasker. Tenkte også å ha godte poser og bursdagshatter. Men der stopper det opp på forslagslista for min del. Vi er en vennegjeng som kan være med på en del leker etc. så jeg vet at de kan syntes at dette er kjekkt (det hadde feks ikke gått med min manns venner), men kommer også litt til kort på lista over aktiviteter. Forslag til mindre barnslige aktiviteter for voksne kan være å dele opp i to lag med mimelek feks om de er av typen som tørr slikt. En fest jeg var på fikk alle en lapp på ryggen når de kom, med et navn på en kjent person som de skulle gjette hvem de var ut over kvelden. Da hentet man inn info fra de forskjelliige man snakket med via å spørr spørsmål om seg selv. Dette var en ganske kjekk "ice breaker" om folk ikke kjenner hverandre så godt. I min familie er vi veldig glade i å spørre spørsmål fra spørrebøker. Dette er et alternativ som passer bedre i en litt stillere fest da, og kan kanskje bli litt kjedelig dersom festen er i full galg. Det går jo også her ann å forme lag og gi poeng til det laget som kjappetst roper ut svaret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2009 #6 Del Skrevet 24. januar 2009 Stolleken og sette hale på grisen! Sikkert morsomt med litt innabords;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2009 #7 Del Skrevet 24. januar 2009 Gå naken. Det spriter nok opp festen, tenker jeg meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå