Gå til innhold

Lignende kjoler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er en Lilly kjole jeg har prøvd i brudesalong. Jeg liker kjolen kjempegodt, men det eneste som trekker ned er at det ikke er noe slep (noe jeg ønsker..) Har sett masse på kjoler og er virkelig i tvil om hvilken jeg skal velge, så trenger litt råd og tips om noen vet om en lignende kjole bare med litt slep..?

Legg gjerne ved bilder og linker :)

Alle tips tas mot med stooooor takk - har ikke så god tid lenger...

post-24870-1232313911_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Gjest LenaMarie
Skrevet

Den var nyyyyyyydelig!!! Hvor har du prøvd den??????

(Beklager at jeg ikke svarte på spørsmålet ditt.... har ikke funnet kjole selv enda :fnise: )

Skrevet
Den var nyyyyyyydelig!!! Hvor har du prøvd den??????

(Beklager at jeg ikke svarte på spørsmålet ditt.... har ikke funnet kjole selv enda :fnise: )

Ja, har prøvd den og falt for den ganske umiddelbart, men holder litt tilbake å bestille den pga lite/inget slep.. Velge kjole er vaaaaanskelig - har holdt på siden august i fjor... :tristbla:

Gjest LenaMarie
Skrevet
Ja, har prøvd den og falt for den ganske umiddelbart, men holder litt tilbake å bestille den pga lite/inget slep.. Velge kjole er vaaaaanskelig - har holdt på siden august i fjor... :tristbla:

skjønner dette er vanskelig for deg! Spørs hvor mye du synes det gjør at den ikke har noe langt slep. Kanskje du kan bruke et langt slør istedet? Den var nydelig iallfall! En slik fasong er ihvert fall helt min smak :D

Kan jeg spørre i hvilken salong du har prøvd den??

Er fortsatt på "jakt" jeg også *sukk*

Skrevet

Så fin kjole... Disse linkene jeg legger ved er ikke akkurat av identiske kjoler, men de har iallefall noe av det samme enkle snittet og de "rysjene" mot siden... Alle er fra maggie sottero som jeg synes har helt fantastiske kjoler -verdt å ta en titt. Tror de fleste jeg har lagt ved er fra Destinations-serien hennes...

Maggie 1

Maggie 2

Maggie 3

Masse lykke til med jakten på den perfekte kjolen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...