Gå til innhold

Jeg er så sliten...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg begynner å bli skikkelig frustrert nå. Jeg er rett og slett sliten hele tida, tilsynelatende uten grunn! Jeg jobber 8-16 som kunderådgiver, stortrives i jobben og har spennende og varierte arbeidsoppgaver samt masse trivelige kollegaer. I tillegg jobber jeg 2-3 timer 3-4 kvelder i uka. Den andre jobben er veldig bedagelig, og verken fysisk eller psykisk krevende. Trives veldig godt der også. Hjemme har jeg en fantastisk snill og omtenksom samboer som tar utrolig godt vare på meg, gjør sin del av husarbeidet og vel så det, og nøler ikke med å varte meg opp hvis det trengs. Forholdet oss i mellom er perfekt. Har mange gode venner, og forholdet til familien min er kjempebra.

Jeg har vært til legen flere ganger de siste to årene (så lenge som jeg har plagdes med dette) og tatt alle mulige tester av blodtrykk, verdier, etc og finner ingenting galt. Jeg har litt jernmangel i perioder, men tar tilskudd for dette, og det er nå helt normalt ihht siste prøve. Har prøvd å legge om kostholdet, spiser masse fisk, grønnsaker og frukt, og tar kosttilskudd. Drikker så og si aldri alkohol, ikke kaffe og røyker ikke. Trener ikke så mye, men tar gjerne en løpetur eller sykkeltur når det passer.

Men likevel er jeg altså så sliten at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Når jeg kommer hjem fra jobb vil jeg bare sove, og i helgene har jeg null overskudd. Kan sove så mye som 12-13 timer og er likevel helt skutt når jeg våkner. Tør snart ikke å dra til legen noe mer fordi jeg mest sannsynlig bare blir sykemeldt og det har jeg ikke lyst til - jeg trives så godt på jobb og orker ikke gå hjemme og kjede meg.

Noen som har lignende erfaringer og kan komme med innspill?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...