Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan få blondest mulig hår med minst mulig skjemmende ettervekst? Altså, hvilken type striper bør man da satse på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm..skjønnte ikke helt??All ettervekst er sjemmende,he he.Blir jo ett fett om du tar hette eller folie,like stygg uansett om det var spørsmålet ,-)

Skrevet
Hvordan få blondest mulig hår med minst mulig skjemmende ettervekst? Altså, hvilken type striper bør man da satse på?

depend bleking

Skrevet

Jeg forstår spørsmålet (tror jeg) og lurer på det samme selv.

Er det f.eks bedre å ta tynne strpier tett i tett, eller heller ta noen bredere striper "litt her og der"?

Jeg vil se for meg at når en tar tynne striper tett i tett vil effekten være at hele håret ser litt lysere ut. Etterveksten vil dermed bli nokså synlig og markert.

Kanskje det er lurt å ta noen litt bredere striper, med større mellomrom. Og muligens unngå å legge striper i skillen etc., der skillet vil syns ekstra godt når det vokser ut.

Vet ikke om det var noe sånt du mente med spørsmålet ditt. Og dette er jo bare mine antagelser. Jeg håper jeg kan finne en frisør som vikrelig kan faget sitt, som kan svare på noen slike spørsmål.

Skrevet

Det er bedre å ta litt tykke striper her og der :Nikke:

Men da mener jeg ikke kjempetykke... men sånn passe tykke :) Da vil ikke etterveksten bli så markert... jo tettere du striper, jo mer markert blir det...

Frislr her forresten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...