Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2002 #1 Skrevet 16. april 2002 Heisann Jeg har lovet gutta å sjekke litt opp her Hva pynter dere bilene med og hvor i all verden får dere dette fra. Jeg tenker på hvite sløyfer f.eks. Hvor finner man dette ? Noen tips til ei stressa dame her.12
Tiger Skrevet 16. april 2002 #3 Skrevet 16. april 2002 Sløyfer og bånd får du kjøpt metervis fra blomsterbutikker, hobbybutikker og tekstilforretninger. Det er lurt å feste båndene på innsiden av dører, panser, baggasjelokk osv med sterk tape, ståltråd, sikkerhetsnåler ol. Blomster er uansett finest ekte, så der må man på blomsterbutikk. Evt. bruk noen bjørkekvister med nyutsprugne blader (sett de evt i vann inne et par dager). Knyt i en bukett og fest med ståltråd i grillen, vindusviskeren, støtfangeren osv. Drill to hull i bunnen av tomme blikkbokser, dra igjennom et solid snøre og bind godt sammen. Festes i støtfangeren, men husk at det kan bli dyrt for dere om de løsner. Plakat med nygift settes i bakvinduet eller festes til bagasjelokket. Husk at det er ulovlig å sperre utsikten helt, og at bokser og annet som ikke festes godt nok til bilen kan skade andre.
Gjest KristinK Skrevet 16. april 2002 #4 Skrevet 16. april 2002 Trodde forresten ikke det var lov med slike bokser heller jeg, mener å ha lest det her inne tidligere. Men jeg bare lurer på, hvor brede bør båndende være egentlig? Og hvordan gjør dere det med den pyntede bilen. Hvem skal kjøre den til kirken og skal den ankomme når dere ankommer eller skal den stå klar å vente på dete under hele vielsen?12
~~Turte~~ Skrevet 16. april 2002 #5 Skrevet 16. april 2002 Sjekk denne linken: www.bryllupsbutikken. no Der har de sånne "bilpakker".... Vet ikke hvor fort de leverer, og du begynner vel å få litt dårlig tid, du 12
~~Turte~~ Skrevet 16. april 2002 #6 Skrevet 16. april 2002 Vi prøver den linken en gang til: http://www.bryllupsbutikken.no/12
Astra Skrevet 16. april 2002 #7 Skrevet 16. april 2002 Tror det er ganske vanlig med bjørkeris og norske flagg på hver side ved støtfangeren foran (litt som 17. mai)12
HMSP Skrevet 16. april 2002 #8 Skrevet 16. april 2002 Jeg hjalp til å pynte en bil i fjor. Da kjøpte jeg ca 6 m silkebånd 5-7 cm bredt. Dette ble lagt i V over panseret og V over bakparten (lurt å måle så du får nok - evt. kjøp litt ekstra). Det ble brukt Duck-tape til å feste (veldig sterk brun/grå tape - Clas Ohlson el.l.). Så var det laget rosetter av servietter. (Utbrette serviett = rektangel brettet som trekspill og sydd/tapet sammen på midten. Fold ut lagene i servietten og du har en rosett). Disse ble festet midt foran og midt bak. I tillegg kan man jo ha ris og flagg hvis ønsket. Bare pass på hvis det er noen alergikere. Er ikke gøy å få høysnue den dagen. Lykke til12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå