Gjest (u)lykkelig Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Ja så har jeg endelig snakket med eks-sambo som jeg fortsatt har mye følelser for. I helgen har vi vært ute sammen og spist middag, skikkelig koselig synes vi begge. I dag snakket vi sammen om det som hadde skjedd. Han nevnte han kunne tenke seg å treffe meg innimellom når vi begge er uten barn for å se hva som skjer. Jeg har fortsatt mye følelser for ham, og ser også på ham at han ikke er ferdig med meg. Men av diverse grunner klarte vi ikke bo sammen uten å ødelegge hverandre. Nå vil jeg jo gjerne gi dette en sjanse til, og være sammen. Men kan det fungere? Noen som har vært gjennom noe av det samme?
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Jeg har desverre ikke et fasitsvar til deg. Men en klok mann sa engang at noen mennesker bør ikke være sammen, selv om de er glade i hverandre. de ødelegger hverandre. Han jeg var gift med var sånn. Det var enormt tøft å si nei, og gå videre. Men i dag er jeg veldig lykkelig for det. Barnet vi fikk sammen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå