Hvite bølge Skrevet 18. januar 2009 #1 Del Skrevet 18. januar 2009 Hvilken film setter du på når du føler at du trenger å fokusere på hva du egentlig drømmer om å oppnå? Enten det nå gjelder jobb, utdanning, kjærlighet- eller alt på en gang? Selv liker jeg Coyote Ugly og Erin Brockovich til det formålet. She`s the man og Bend it like Beckham er også søte filmer som handler om å følge drømmene sine. Flere tips? Har behov for å fokusere litt fremover, kjenner jeg. Og jeg liker å bruke filmer til inspirasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #2 Del Skrevet 19. januar 2009 billy elliott! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinna Skrevet 21. januar 2009 #3 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg så nettopp Tid for ømhet - og hadde nesten glemt ut hvor nydelig den filmen er. Filmen fikk meg til å tenke på hvor viktig det er å leve mens man lever, å aldri legge skjul på at man elsker de som står oss nær og ha evnen til å tilgi om noen gjør noe dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inga:) Skrevet 21. januar 2009 #4 Del Skrevet 21. januar 2009 *abbonnere* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 21. januar 2009 #5 Del Skrevet 21. januar 2009 Pay it forward!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lommerusk Skrevet 21. januar 2009 #6 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 22. januar 2009 #7 Del Skrevet 22. januar 2009 *Abonnere* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fløtepia Skrevet 1. februar 2009 #8 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg er veldig glad i sånn tenåringsfilmer som oppmuntrer til å følge drømmene sine eller i alle fall "jeg skal ikke gi opp, jeg skal klare det" her er noen av mine favoritter: A cinderella story - med hillary duff. upopulær jente som finner kjærligheten Another cinderella movie - med selina gomez. samme som over Raise your voice - med hillary duff. lurer faren for å gå på musikkskole Private Valentine - med jessica simpson. hollywoodstjærne som havner i militæret for å gjøre noe på egenhånd Picture this - med ashly tisdale. kjærlighet.. upoulær jente som faller for populær gutt Honey - med jessica alba. dansefilm eurotrip - interrail! step up - dansefilm alle disse gjør meg så glad å se på og jeg kjenner på følelsen av å ville oppnå noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chimamanda Skrevet 6. februar 2009 #9 Del Skrevet 6. februar 2009 *abonnere* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. februar 2009 #10 Del Skrevet 6. februar 2009 Eurotrip elsker jeg å se, siden jeg har et sterkt ønske om å reise på interrail en gang i fremtiden. I tillegg er den jo hysterisk morsom - Matt Damon som punka vokalist? Ja, det funker faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #11 Del Skrevet 6. februar 2009 Benny & Joon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 6. februar 2009 #12 Del Skrevet 6. februar 2009 American Beauty Under the Tuscan Sun Flotte filmer begge to :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå