Gjest Lilleulv Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Hvor har dere kjøpt sko? Jeg vil helst ha så flate sko som mulig. Kun en liten hæl er aktuelt. Over alt hvor jeg ser er det hæler....
Gjest Koukla Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Dette lurer jeg også på! Jeg har funnet denne, men har ikke rukket å gå inn og se så mye. De har ihvertfall disse til $74, og de så ikke så verst ut, men ikke mitt førstevalg... Jeg syns mange flate sko er for barnslige, for casual eller for kjedelige, ellers må man opp i en liten hæl sånn som de på bildet over. Vanskelig!
Neytiri Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Ja dette er vanskelig med hæl....har tenkt at det er ubehagelig å gå i hele dagen og kvelden.....Men har blitt anbefalt hæl i kirka for men gåing. Det eg har kommet på til slutt er å kjøpe disse på ebay for å ha på meg i kirka: sko så har eg tenkt å kjøpe billige sneakers(helt enkle, nesten ballerina sko) og sy på noen pynt sånn som perler eller noe paljetter...for å gjøre de litt mer bryllup aktig! Har tross alt lang kjole så ingen kommer til å se på de....så har eg sett en del sånn før og syns det er søtt
Solstrålejenta Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Jeg skal rett og slett bruke et par pensko jeg har fra før som jeg vet er gode å gå i og som ikke er altfor høye (ca 4 cm hæl)... Synes ofte brudesko enten er veldig stive og ubehagelige og så får man ofte ikke brukt dem om igjen... Så for meg blir det gullskoa mine fra Bianco
Neytiri Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 God ide hvis man har gode sko...men mine går det an å farge etterpå da....så det går an å ha fine svarte eller noe
girly28 Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 Hei! Jeg skjønner deres problem med sko. Jeg er rett lang av meg 1,82 cm og min sambo er 1,80 så jeg kan ikke ha så høy hæl jeg heller Men det er ikke mitt eneste problem.. jeg har store føtter og i tilegg så jeg har nokk og stå i før og finn meg sko. Noen som har tips på nettsider??
Neytiri Skrevet 20. januar 2009 #7 Skrevet 20. januar 2009 (endret) Hei! Jeg skjønner deres problem med sko. Jeg er rett lang av meg 1,82 cm og min sambo er 1,80 så jeg kan ikke ha så høy hæl jeg heller Men det er ikke mitt eneste problem.. jeg har store føtter og i tilegg så jeg har nokk og stå i før og finn meg sko. Noen som har tips på nettsider?? søk på forumet brudesko...der har dem linker til mye nyttig Endret 20. januar 2009 av icechick
samie Skrevet 20. januar 2009 #8 Skrevet 20. januar 2009 Samme sak her... Jeg er nesten 180 høy og et par cm høyere enn sambo. Jeg liker ikke å gå i høyhelte sko fordi jeg da føler meg skikkelig forvokst. Derfor aldri brukt sko med mye hel. Har vært innom det meste av sider på nettet for å finne fine brudesko uten høy hel. Endte opp med disse. Kjempe fornøyd!!! Små i str. Bruker vanligvis 39-40, men disse passet perfekt i 41 selv med tynn strømpe i Lykke til i letingen
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #9 Skrevet 20. januar 2009 Hvor har dere kjøpt sko? Jeg vil helst ha så flate sko som mulig. Kun en liten hæl er aktuelt. Over alt hvor jeg ser er det hæler.... Trodde det var slutt mellom dere jeg. Klarer ikke helt å følge med. Prøvd vanlig skobutikk? Der fant jeg mine sko, billigere og mer spenstig utvalg. Om en da ikke vil ha de helt klassiske brudeskoene.
MellonCollie Skrevet 20. januar 2009 #10 Skrevet 20. januar 2009 Samme sak her... Jeg er nesten 180 høy og et par cm høyere enn sambo. Jeg liker ikke å gå i høyhelte sko fordi jeg da føler meg skikkelig forvokst. Derfor aldri brukt sko med mye hel. Har vært innom det meste av sider på nettet for å finne fine brudesko uten høy hel. Endte opp med disse. Kjempe fornøyd!!! Små i str. Bruker vanligvis 39-40, men disse passet perfekt i 41 selv med tynn strømpe i Lykke til i letingen Likte disse kjempegodt! Hvor lang tid tok det før du fikk de fra bestilling? Og ca hvor mange cm er hælene?
Gjest Lilleulv Skrevet 20. januar 2009 #11 Skrevet 20. januar 2009 (endret) Trodde det var slutt mellom dere jeg. Klarer ikke helt å følge med. Jaja, det straffer seg å legge ut hele livet sitt på forum Det har aldri vært slutt, men var en periode vi sleit litt. Den er i hvert fall over nå, og jeg klarer nesten ikke å huske at det gikk så dårlig. Heldigvis. Var helt fantastisk å få en baby, men litt tøft også, spesielt siden han kom for tidlig. Vi glemte oss selv oppi det hele... Endret 20. januar 2009 av Lilleulv
twinklestar Skrevet 22. januar 2009 #12 Skrevet 22. januar 2009 Samme sak her... Jeg er nesten 180 høy og et par cm høyere enn sambo. Jeg liker ikke å gå i høyhelte sko fordi jeg da føler meg skikkelig forvokst. Derfor aldri brukt sko med mye hel. Har vært innom det meste av sider på nettet for å finne fine brudesko uten høy hel. Endte opp med disse. Kjempe fornøyd!!! Små i str. Bruker vanligvis 39-40, men disse passet perfekt i 41 selv med tynn strømpe i Lykke til i letingen enig i at disse var kjempefine! Men jeg har aldri bestilt sko fra nettet før... hva om størrelsen blir feil?? eller hvis skoene ikke sitter noe godt...??
angara Skrevet 23. januar 2009 #13 Skrevet 23. januar 2009 Jeg er også 1.80. Mannen min er noen få cm høyere. Jeg valgte disse skoene, som jeg kjøpte på DNA rett før jul. De er veldig behagelige og faste å gå i, og med en hæl på et par-tre cm, slik at vi ble omtrent like høye på selve dagen, men nok til at den lille hælen hjalp meg til å rette meg ut og få en fin holdning.
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2009 #14 Skrevet 23. januar 2009 sjekk ut www.brandos.no De hadde noen fine bryllupssko m ikke så altfor høy hel!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå