Gjest Anonym_frustrert Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Hei! Jeg spiste seint i går, egentlig litt for seint for jeg burde ha lagt meg. I natt måtte jeg stå opp 3-4 ganger for å gå på do og hadde ganske kraftig diarè. Jeg har vært ganske kvalm de siste dagene.. I forrigårs var jeg veldig oppblåst noe som selvfølgelig føltes veldig ubehagelig.... På fredag hadde jeg siste mensdag men blødde også i går og i dag etter sex med kjæresten min. Jeg går på cerazette og lurer litt på hvorfor jeg fortsatt blør.. Mensen min pleier aldri være mer enn èn uke.. Er det noen som har noen tips her om hva jeg kan spise eller gjøre? Jeg vil helst ikke blø i flere dager og ha vondt i magen.. (magevondten kommer og går).. I dag har jeg fått i meg litt mat men det frister jo ikke..Dette ble rotete men jeg håper på litt hjelp her..
Møffi Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Blåbær hjelper vel mot løs mage, resten har jeg desverre ikke noe tips på, men husk å få i deg nok væske
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Kan det være snakk om matvareallergi? Det forklarer ikke blødningene, men mange kan få de øvrige symptomene ved feks melkeallergi, ol. Ville tatt en tur til legen for sikkerhets skyld, høres ikke noe særlig ut å ha det sånn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå