Gjest Jente 23 Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Jeg rota me en fyr i sommer, hang sammen hele kvelden. Kjempe god kjemi. Endte me at jeg ble me han hjem, hvor vi hadde sex. Første gang jeg har hatt noe ons i det hele,eller blit med noen sånn som det der. Ble veldig rat etterpå, jeg måte tidlig avgårde. Så ble veldig stress og rar stemning. Når jeg spurte han om han ville ses igjen sa han bare hm joda eller noe sånt. men han virket ikke særlig blid eller mente det. Jeg angret veldig i etetrtid. Ble litt vel mange meldinger osv var for utolmodig. Han fortalte han fikk litt lett noja for forhold,hadde ikke vært i det på 2 år(blit såra tror jeg).Han svarte mye til og begynne med, men bortforklarte på et vis. Hadde ikke tid pga jobb osv. til slutt ble det ikke mer svar. Og jeg gadd ikke ta mere kontakt heller. Fikk en melding 4 måneder etterpå Om jeg var på byen, han hadde ikke lyst til og sove alene (virket veldig nede på en måte,men vet jo ikke) jeg svarte bare også sender du melding til meg? var kanskje ikke så lurt det fikk jeg til svar da. Hadde fått litt nok da,og var på date akkurat da:P Begynte plutselig og snakke me han igjen denne uka 6 måneder etterpå. Hadde ikke trodd han ville svare meg på msn,men det gjorde han. Og vi satt og snakket som bare det i 1,5 time. Han sa det var hyggelig og snakke med meg igjen,og at vi måtte gjør det igjen. Snakket me han igjen noen dager etterpå, ble avtalt og møtes på byen. Hang sammen hele kvelden og hadde det gøy. Endte opp med at jeg ble me han hjem denne gangen også. Sa jeg ikke ville at noe skulle se, slapp av har jo ikke tenkt og voldta deg,du tror vel ikke det? Sa han da. Ble litt små roting, han prøvde seg jo men det ble ikke noe mer en små roting. Og tafsing fra hans side(fulle). Klarte og sette foten ned denne gangen,så vi lå ikke sammen. Ble for det meste bare soving i enkelt seng, litt intimt:P Men denne gangen var det ingen rar stemning =) Men så trang jeg ikke stresse med og komme meg tidlig hjem heller. Han kjørte meg hjem til vennine mi(var på besøk der). Og det var han som førte samtalen og fortalte litt om at hadde tnekt og få seg ny bil osv. Nå virket han veldig blid og munter,ikke rar og fjern. Jeg sa det var korselig og se han og ga han en klem(tenkte på kyss,men droppa det. Har ikke gjort sånt edru).ja svarte han og smilte. Snakkes vel senere sa jeg. Snakkes ja svarte han muntert, lykke til med og måke ut bilen din". Hva tror dere? det ble jo så mye surr sist,og det vet han jo....Sa jo klart i fra om ting sist gang. Må da bety noe at han plutselig er sånn som han er nå,at han er litt interessert? Sett han snoke på nettby profilen min for en stund siden også. Har veldig lyst til og bli bedre kjent med han, se om det kan bli noe. Ta det rolig for en gang skyld. Men vet jeg må ta det vedlig med ro. for han får lett hetta om ting går for fort. har jo ikke spurt han dirkete sånn, men han virker så positivt og annerledes nå på en måte. Han har nå en annen bedre jobb også,som nok gjør litt. Men han er aktiv i en aktivitet han bruker mye tid på også. Hvordan kan jeg bli bedre kjent me han på en måte som gjør at han ikke føler at han blir presset?. Kommer ikke til og ha sex me han før jeg vet mer hvor jeg har han evenuellt, blir for mye føelser inn blandet da fra min side. Har ikke sendt han flere meldinger i dag eller snakket på msn,så han jo i dag til morran. Vil ikke stresse for mye. Tror jeg skal prøve og få en mer vennelig tone og bare snakke med han og få mere kontakt. Men vil jo gjenre kanskje finne på noe(måtte ha avtalt litt da,bor litt unna han). Men samtiidg vil jeg ikke gjør ting for formelt og stress heller... syns det er så vannskelig, tør rikke helt og spøre han rett ut heller, det vil kanskje skremme han? Har dere noen råd og erfaringer?
mysterygirl Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Er nok lurt og ta det rolig ja hm. Ikke lett det der... har desverre ikke så mye råd og komme me. Krysser fingrene for deg
Gjest hmmskeptisk Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Han er en "player" er det første inntrykket jeg får... han er ute etter sex. Og vil gå laaaaaangt med deg for å få det. Og når han klarer det igjen, så dumper han deg en gang til.
Gjest Gjest_TRÅDSTARTER_* Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Han er en "player" er det første inntrykket jeg får... han er ute etter sex. Og vil gå laaaaaangt med deg for å få det. Og når han klarer det igjen, så dumper han deg en gang til. Ja har hatt den følelsen jeg også,derfor har jeg vært veldig forsiktig. Men er alikevel ikke sikker. Pga vise ting jeg vet om han. Brente barn skyr ilden. Har en kamerat som holdt på lignende før, men kun pga at han hadde blitt såra veldig og var usikker på ting. Men nå har han kjæreste igjen og har det kjempe bra =) Tok mote til meg og spurte en felles bekjent om hans mening,om han er player eller ikke. "Jøss fyren er jo kjempe grei han, veldig snill. Godkjent fra meg!" Så jeg tror jeg skal prøve og bli bede kjent me han og se, uten og gjøre ting for voldosmt for fort. Ta tiden til hjelp. Men vil gjerne ha flere synspunkter og råd.... Liker han enda merker jeg.
thumbalina Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Ja har hatt den følelsen jeg også,derfor har jeg vært veldig forsiktig. Men er alikevel ikke sikker. Pga vise ting jeg vet om han. Brente barn skyr ilden. Har en kamerat som holdt på lignende før, men kun pga at han hadde blitt såra veldig og var usikker på ting. Men nå har han kjæreste igjen og har det kjempe bra =) Tok mote til meg og spurte en felles bekjent om hans mening,om han er player eller ikke. "Jøss fyren er jo kjempe grei han, veldig snill. Godkjent fra meg!" Så jeg tror jeg skal prøve og bli bede kjent me han og se, uten og gjøre ting for voldosmt for fort. Ta tiden til hjelp. Men vil gjerne ha flere synspunkter og råd.... Liker han enda merker jeg. Player er første tanke fra min side... har vært i samme situasjon før - hvor også alle felles bekjente sier han er en kjernekar.... men gutter går LANGT bare for å få seg noe.. Jenter gidder ikke strekke seg like langt for sex - men gutter gjør. Jeg ville trått veldig varsomt her... og den "jeg er redd for å binde meg - har blitt såra" er en klassisk playerline.. sorry.. men jeg tror nok han er mest ute etter å holde deg på gress. Det at du ikke ga etter denne gangen er nok til at han syns det er spennende - og dermed kommer til å skru på sjarmen videre. Så ender det opp med sex igjen.. og du hører ikke noe på ei stund - før han ikke vil sove alene igjen - og du får ei mld tikkende inn på tlf... Han jeg holdt på med på den måten fortsatte å spørre om jeg ville være med han hjem i et par år etter at jeg ikke gadd å ha sex med han mer - og innrømte til og med at det kun var for spenningens skyld..for hvis han fikk "lurt" meg etter at jeg hadde sagt nei så var det ekstramoro for hans del... Vi hadde da faktisk en seriøs diskusjon om hvor langt gutter er villige til å gå for å ha tilgang på sengepartnere.. og jeg fikk i grunn hakeslepp over hvor mye vi jenter går på... og var veldig interessant å høre hans versjon av situasjonene - og høre hvor lenge de var villige til å sende ut signaler om at de er interessert bare for å holde det varmt... Ta det med ro sier jeg bare! Ikke bli forelsket i en som ikke kan gi av seg selv med en gang - det går bare utover deg selv. Dersom han ikke kan det er han IKKE klar for et forhold.
Gjest Jente 23 TRÅDSTARTER Skrevet 20. januar 2009 #6 Skrevet 20. januar 2009 Player er første tanke fra min side... har vært i samme situasjon før - hvor også alle felles bekjente sier han er en kjernekar.... men gutter går LANGT bare for å få seg noe.. Jenter gidder ikke strekke seg like langt for sex - men gutter gjør. Jeg ville trått veldig varsomt her... og den "jeg er redd for å binde meg - har blitt såra" er en klassisk playerline.. sorry.. men jeg tror nok han er mest ute etter å holde deg på gress. Det at du ikke ga etter denne gangen er nok til at han syns det er spennende - og dermed kommer til å skru på sjarmen videre. Så ender det opp med sex igjen.. og du hører ikke noe på ei stund - før han ikke vil sove alene igjen - og du får ei mld tikkende inn på tlf... Han jeg holdt på med på den måten fortsatte å spørre om jeg ville være med han hjem i et par år etter at jeg ikke gadd å ha sex med han mer - og innrømte til og med at det kun var for spenningens skyld..for hvis han fikk "lurt" meg etter at jeg hadde sagt nei så var det ekstramoro for hans del... Vi hadde da faktisk en seriøs diskusjon om hvor langt gutter er villige til å gå for å ha tilgang på sengepartnere.. og jeg fikk i grunn hakeslepp over hvor mye vi jenter går på... og var veldig interessant å høre hans versjon av situasjonene - og høre hvor lenge de var villige til å sende ut signaler om at de er interessert bare for å holde det varmt... Ta det med ro sier jeg bare! Ikke bli forelsket i en som ikke kan gi av seg selv med en gang - det går bare utover deg selv. Dersom han ikke kan det er han IKKE klar for et forhold. Uff ja er jo redd for dett,men klarer jo ikke få han ut av hode Vil bli bedre kjent me han.... Alle sier jo at han er en kjempe grei fyr å liksom hmm
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #7 Skrevet 20. januar 2009 Har alle disse folka vært sammen med han? Eller er det venner av han? Han er sikkert en grei fyr han, men han er GARANTERT player. Takes one to know one, og ja jeg er player. Jeg har brukt den "jeg har blitt såret tidligere.. jeg var en veldig lukket person og klarte endelig å åpne meg, men så ødela hun meg virkelig.. det er ikke lett å tørre igjen etter å ha opplevd noe sånn" - tusen ganger! Du er tydeligvis svak for han, og han merker det. Så han gir totalt F i deg i noen mndr og når han trenger easy access til sex, så kontakter han deg. Du blir brukt. Glem han og hvor bra folk sier at han er. Jeg er også et hyggelig menneske med masse venner og bekjente som snakker pent om meg. Men det er fordi jeg er venn med dem. Har til og med et par exer som snakker fint om meg. Men jeg er fortsatt player.
Gjest jente 23 TRÅDSTARTER Skrevet 20. januar 2009 #8 Skrevet 20. januar 2009 Har alle disse folka vært sammen med han? Eller er det venner av han? Han er sikkert en grei fyr han, men han er GARANTERT player. Takes one to know one, og ja jeg er player. Jeg har brukt den "jeg har blitt såret tidligere.. jeg var en veldig lukket person og klarte endelig å åpne meg, men så ødela hun meg virkelig.. det er ikke lett å tørre igjen etter å ha opplevd noe sånn" - tusen ganger! Du er tydeligvis svak for han, og han merker det. Så han gir totalt F i deg i noen mndr og når han trenger easy access til sex, så kontakter han deg. Du blir brukt. Glem han og hvor bra folk sier at han er. Jeg er også et hyggelig menneske med masse venner og bekjente som snakker pent om meg. Men det er fordi jeg er venn med dem. Har til og med et par exer som snakker fint om meg. Men jeg er fortsatt player. Hm spurte en nabo av han(bor i samme gata) + ei jeg kjenner(som ikke kjent han kjempe godt da men). Og ho hadde i hvert fall ikke d inntrykke av han. Hm yeah off vondt og høre sånt noe,skal veldig mye til før jeg faller for noen. Så er så utrolig kjipt om det skal bli sånn =( Skulle så ønske at jeg ikke falt for han igjen, hadde jort saken så lett! Men takk for ditt ærlige svar!
hysteria Skrevet 21. januar 2009 #9 Skrevet 21. januar 2009 Jaja, jeg vet ikke...kanskje er han en player, men folk kan forandre seg. Jeg velger i alle fall å tro det. Jeg har nå blitt sammen med min idiot"player" etter masse fram og tilbake, masse tull. Men nå er alt fint. Så det er mulig. Og nei, jeg er ikke naiv. Han har forandret seg... hvis ikke hadde vi ikke blitt sammen...han besvimte bare han hørte ordet kjæreste tidligere..hehe.
Gjest Jente 23 TRÅDSTARTER Skrevet 21. januar 2009 #10 Skrevet 21. januar 2009 Jaja, jeg vet ikke...kanskje er han en player, men folk kan forandre seg. Jeg velger i alle fall å tro det. Jeg har nå blitt sammen med min idiot"player" etter masse fram og tilbake, masse tull. Men nå er alt fint. Så det er mulig. Og nei, jeg er ikke naiv. Han har forandret seg... hvis ikke hadde vi ikke blitt sammen...han besvimte bare han hørte ordet kjæreste tidligere..hehe. Godt det er noen solskinns historier også hehe =) Folk kan forandre seg ja,og det vennina hans sa om at han ikke anner hva han vil kan jo også være noe hmm Men jeg unnskylder han ikke,og d blir ikke noe mere sex på han i hvert fall. Da merker man fort om det kunn er det di vil. Hehe ja noen gutter får helt hetta av forpliktelser, jeg har 0 problem med det=) Syns ikke man taper på det,men man vinner. Og sexn blir i hvert fall bedre, fylle sex er da ikke noe og skryte av! Skulle bare ønske han lot oss bli kjent, jeg er en veldig lojal perosn når jeg først liker noen. Utroskap er det værste jeg vet. Men vis ahn virkelig bare pleyer så har det jo ikke så mye og si akkurat. Fant han til og me på sukker.no med 95 % match mot meg,det var litt sprøt Og jeg har satt opp at jeg ønsker meg barn blant annet(noe som utelukker di som ikke vil d). Han står på flørt som kan utvikle seg,ikke bare flørt hmm Han er jammen meg ikke lett og skjønne seg på. Er ikke gått så mange dager da men,så han jo på søndag, er onsdag nå. Sendet han mel på mandag som jeg fikk svar på hmm
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2009 #11 Skrevet 21. januar 2009 Jaja, jeg vet ikke...kanskje er han en player, men folk kan forandre seg. Jeg velger i alle fall å tro det. Jeg har nå blitt sammen med min idiot"player" etter masse fram og tilbake, masse tull. Men nå er alt fint. Så det er mulig. Og nei, jeg er ikke naiv. Han har forandret seg... hvis ikke hadde vi ikke blitt sammen...han besvimte bare han hørte ordet kjæreste tidligere..hehe. Hva gjorde du for å legge til rette for det?
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 21. januar 2009 #12 Skrevet 21. januar 2009 Hva gjorde du for å legge til rette for det? dytte opp
thumbalina Skrevet 22. januar 2009 #13 Skrevet 22. januar 2009 Godt det er noen solskinns historier også hehe =) Folk kan forandre seg ja,og det vennina hans sa om at han ikke anner hva han vil kan jo også være noe hmm Men jeg unnskylder han ikke,og d blir ikke noe mere sex på han i hvert fall. Da merker man fort om det kunn er det di vil. Hehe ja noen gutter får helt hetta av forpliktelser, jeg har 0 problem med det=) Syns ikke man taper på det,men man vinner. Og sexn blir i hvert fall bedre, fylle sex er da ikke noe og skryte av! Skulle bare ønske han lot oss bli kjent, jeg er en veldig lojal perosn når jeg først liker noen. Utroskap er det værste jeg vet. Men vis ahn virkelig bare pleyer så har det jo ikke så mye og si akkurat. Fant han til og me på sukker.no med 95 % match mot meg,det var litt sprøt Og jeg har satt opp at jeg ønsker meg barn blant annet(noe som utelukker di som ikke vil d). Han står på flørt som kan utvikle seg,ikke bare flørt hmm Han er jammen meg ikke lett og skjønne seg på. Er ikke gått så mange dager da men,så han jo på søndag, er onsdag nå. Sendet han mel på mandag som jeg fikk svar på hmm en ting jeg har lært er at gutter som er klare for et forhold, som vil ha et forhold og som vil ha et forhold med DEG - går for det. De sitter ikke passive og venter på at du skal ta initiativ... og går heller ikke rundt grøten. De går for det de vil ha og du er ikke i tvil om han er interessert eller ikke - hvis han er interessert. Dersom han ikke er klar for forpliktelser eller forhold så ville jeg ha droppet det. Du kan ikke forandre det ved han. det må han forandre selv - og da kan han heller ta seriøs kontakt når han er klar. Jeg ville ikke gått å ventet på at han skal forandre seg mens dere har sporadisk kontakt- da trenger han ikke forandre seg fordi han har uansett tilgang på deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå