Bloodless Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Har sett de første to episodene, og tror i grunn jeg skal prøve å få med meg resten også. Spennende serie! Andre som ser, og hva synes dere? Dessuten er jo Simon Baker (som spiller hovedrollen) sinnsykt søt. Gliser stort bare jeg ser reklamen! Litt sånn ertete sjarmisblikk på han!
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 ja! jeg og typen ble så hekta at vi lasta ned alle episodene som er kommet ut i USA. det blir bare bedre og bedre utover! utorlig morsom og spennende serie. Simon Barker er bare utrolig søt og morsom :D
amyrlinn Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 jaaa! liker den serie skikkelig godt lastet ned alle som har kommet!
Bloodless Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2009 Driver å laster ned, jeg også. Fascinerende serie! Tar nok ikke mange dagene før jeg har sett alle episodene. Da jeg så reklamen tenkte jeg at det nok bare var enda en polisserie. Typisk Amerikansk. Men jeg ble veldig positivt overrasket da jeg tilfeldigvis snublet over tv3 da det begynte.
amyrlinn Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 ja samme her. har faktisk sett alle episodene som er lagt ut nå *sukk* bare å vente til neste uke igjen. da kommer det en ny =)
Chord Skrevet 20. januar 2009 #6 Skrevet 20. januar 2009 Har bare fått med meg en episode, men det virket som en utrolig spennende serie! Er det ikke Simon B som spiller i the devil wears prada? Tror det er der jeg har sett han. Men tilbake til poenget; må nok begynne å se litt mer på den serien!
Pjukset Skrevet 20. januar 2009 #7 Skrevet 20. januar 2009 Ah, den første reklamen for serien da Simon Baker sa "are you paying attention?" DÅÅÅÅÅN! Whattaman :gjeiper:
Gjest Infralove Skrevet 21. januar 2009 #8 Skrevet 21. januar 2009 Eg episoden forrige onsdag, for eg tenkte at det kanskje var ein serie som skilte seg litt ut. Men eg syns ikkje den var så spesiell. Tenkte sjå ein episode eller til, for å sjå om det er noko.
Bloodless Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 21. januar 2009 Har lastet ned alle episodene så langt, men har bare sett til og med 5. Skal se 6 straks. Jeg liker serien godt, men kanskje ekstra godt pga. Simon Baker. At den lille blonde mannen med skeive øyne, stor nese og antydning til fiskemunn kan være SÅ NAIJS! Hihi.
Gjest Gjest_jadda_* Skrevet 22. januar 2009 #10 Skrevet 22. januar 2009 Har lastet ned alle episodene så langt, men har bare sett til og med 5. Skal se 6 straks. Jeg liker serien godt, men kanskje ekstra godt pga. Simon Baker. At den lille blonde mannen med skeive øyne, stor nese og antydning til fiskemunn kan være SÅ NAIJS! Hihi. Utrolig hva en mann kan gjøre med en serie, enten løfte den som The Mentalist eller ødelegge den som i CSI Miami
Småkjekset Skrevet 22. januar 2009 #11 Skrevet 22. januar 2009 Jeg liker serien kjempe godt Har lastet ned episodene og er kommet til episode 11, så har noen igjen før jeg må vente en ukes tid
cilipili Skrevet 22. januar 2009 #12 Skrevet 22. januar 2009 Utrolig hva en mann kan gjøre med en serie, enten løfte den som The Mentalist eller ødelegge den som i CSI Miami :ler:
Bloodless Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #13 Skrevet 24. januar 2009 Aaargh. Har akkurat sett episode 11, og kjenner jeg blir litt forbanna, hehe. Skal ikke spoile, men han der forbanna Red John altså..... Begynner å bli forferdelig spennende! Kommer til å slite når jeg har sett alle 13 og må vente en uke på neste episode. For ikke å nevne vente på neste sesong!!
Gjest Nikee Skrevet 30. september 2013 #14 Skrevet 30. september 2013 Noen som fremdeles følger med på The Mentalist? Jeg så nettopp første episode i sesong 6!!
Pinto2013 Skrevet 5. november 2013 #15 Skrevet 5. november 2013 Jeg følger med enda! Er utrolig spennende nå! Akkurat sett sesong seks, episode seks.
Morning Bliss Skrevet 19. desember 2013 #16 Skrevet 19. desember 2013 Har akkurat sittet oppe og sett ep 1-10 av sesong 6.. Spennende! Men ikke mer Red John da.. Det var litt nedtur..
Gjest Passing by Skrevet 19. desember 2013 #17 Skrevet 19. desember 2013 Nå har jeg gått lei av både Mentalist, Bones, CSI og de seriene der..
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #18 Skrevet 19. desember 2013 Nå har jeg gått lei av både Mentalist, Bones, CSI og de seriene der.. Gratulerer! Ex-dama mi brukte mye tid på det der, fatter det ikke. Anonymous poster hash: 8cab0...0e3 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #19 Skrevet 20. desember 2013 Det er alltid morsomt med folk som klager over serier. Det er akkurat som de ikke er i stand til og skifte kanal eller skru av tven......... Anonymous poster hash: 3aea1...8fb 2
Chord Skrevet 21. desember 2013 #20 Skrevet 21. desember 2013 Skjønner ikke helt hva folk som IKKE ser/liker Mentalist gjør i denne tråden da.. Jeg følger med på tven, er vel kommet midt i sesong 6 eller noe sånt? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå