Gå til innhold

Makeup&Hår (blad)

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Janna

Noen som kjøper dette?

Jeg har et eksemplar, ikke det som er ute nå, men det forrige.

Mange av produktene det var tipset om, har jeg lest mye om på velværeforumet. Litt morsomt. Følte at journalistene hadde sittet og smuglest på KG`s velværeforum før de skrev bladet. :ler:

Ellers liker jeg bladet.

Fint for dem som interesserer seg for "grooming" av utseendet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker også kjøpe dette bladet! Liker det veldig godt, og kan bla det frem igjen med javne mellomrom. Kanskje jeg trenger en ny øyenkrem? *slå opp og se om de skriver noe spennende om emnet* :oops:

Hilsen Texas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg må innrømme at jeg som oftest kjøper det, men mitt inntrykk er IKKE udelt positivt. Til tider virker bladet som en ren produktreklame, og mange av reportasjene kryr av skrivefeil og bærer preg av hastverksarbeid. Enda et forsøk på å loppe oss for penger... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... blir litt skeptisk når jeg ser at det er Det Nye -produsert. Jeg er nemlig litt for gammel for Det Nye (ivertfall i sin nåværende form) - hvem er målgruppen for dette blandet?

Suz :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Heh, jeg synes nesten det er bedre at de forkler reportasjene som merkereklame, enn de svære annonsene noen blader har så utrolig mye av.

:ler:

Det er kanskje et blad for den samme målgruppen som Det Nye sikter mot? (Hvilket skulle være 19-90 om jeg ikke husker feil, synes de er litt optimistiske der)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jammen jeg og!

jeg er da trossalt nærmere 19 enn 90 ennå og syns ikke Det Nye treffer meg særlig godt - jeg er 32.... :-?

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper det, men synes ikke de kommer med så nye tips. Har liksom hørt alt før. Grunnen til at jeg likevel kjøper det, er for å få vite hvilke nye produkter som har kommet, og om de er gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper hvert eneste nummer... Det kommer jo ikke så ofte da. Er det nytt ute i salg nå forresten?

Som med alle andre blader så er det noe jeg liker og noe jeg ikke liker.

Men jeg synes det er en del gode tips å plukke opp der, jeg, selv om det er en del jeg liksom aldri har turt å prøve ut selv om jeg virkelig liker det... Skal snart ta meg en hel dag på badet igjen nå, bare jeg får litt fri... :blunke:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøper det, men synes ikke de kommer med så nye tips. Har liksom hørt alt før. Grunnen til at jeg likevel kjøper det, er for å få vite hvilke nye produkter som har kommet, og om de er gode.

Har dere noen gang opplevd at slike blader IKKE har anbefalt nye produkter? At de skriver "Styr unna - dette produktet er dårlig"? Jeg har aldri opplevd det og jeg kjøper mange blader. Husk at disse bladene blir sponset av annonsører og annonsørene er ofte kosmetikkprodusenter. Grensen mellom redaksjonelt stoff og annonser er ofte svært flytende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et lite tips: svenske cosmopolitan er nesten like bra...

Suverent! Jeg elsker Cosmo - både engelsk, amerikansk og svensk!

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare tipse de som kjøper bladet hver gang... (jeg kjøper det en gang i blant) at man visstnok sparer ganske mye på å abonnere på det! Det følger med sånne blanketter for abonnement med velkomstpremie i bladene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Janna

Lurer på om jeg skal abbonere... De har tross alt en del gode tips om hudpleie under før, under og etter soling, generell hudpleie og hårpleie for de forskjellige hårtypene.

Samt test av sminke.

Hmm. Må vurdere det. Blir nok en utgift i så fall... Men så kommer det jo ut bare 3-5 ganger i året, gjør det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...