blåmeisa Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Jeg skal ha klubb på torsdag og trenger inspirasjon Her kan vi egenlig legge ut både varm og kald-ferdigmat osv. Kommer jo litt an på klubben og medlemmene!
Gjest fisk Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Kjekk tråd! På treff med barselgruppe har jeg servert følgende til lunsj: - fylt bakt potet med salat og rømmedressing - pastasalat med feta og oliven På symøte har jeg servert følgende til middag: - Gyros i tortillas, gratinert med ost. Salat og tzatziki til. - Moussaka, gresk salat og tzatziki - spekemat - pai med kylling og brokkoli
:-) anna Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Jeg lagde klubbmat i går. Jeg lagde pastasalat med wokede grønnsaker, etter en oppskrift jeg har fått fra en venninne. Veldig enkelt. Kutta opp gulrot, squash, løk, sjampinjong, gul og rød paprika. Og stekte. Kokte en pakke pastaskruer. Blandet det hele sammen og hadde over fetaost i terninger. (og oljen de lå i er en glitrende dressing) Litt salt og pepper - ferdig. Hadde forresten over litt rucola før jeg serverte.
blåmeisa Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2009 Jeg lager ofte en pastasalat som er veldig god og mettende. Jeg skal skrive oppskriften en gang jeg har tid. Etterpå er det ofte de sjokoladeterapi - kjeksene og kaffe mmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå