Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg kjøper vanligvis behåer i 75B eller 70C. Nå har jeg akkurat byttet p-piller, og fått litt mindre pupper. De passer fortsatt fint i 70C, men er vel et sted mellom A og B med 75 i omkrets.

Poenget er uansett at jeg burde ha mindre omkrets. Finner stort sett bare 75, og det strammer nesten ikke på det innerste hakket. Føler at jeg ikke får ordentlig effekt når jeg bruker push-up. Jeg har målt meg til å være 66 cm under puppene. Hvor finner jeg behåer med 65 i omkrets? Helst uten å legge ut en formue ..

Og, ja, jeg har små pupper.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

H&M har da 65. Tror de går helt ned i 60 noen av de.

Skrevet

Det har jeg aldri sett, har kun sett 70 der. Hvilken H&M har du sett det paa? Naa ble jeg nysgjerrig :sjenert:

Skrevet

Jeg har heller aldri sett så smale BHer, men som Shaz foreslår, så vil jeg tro at de har bedre utvalg på "rene" undertøysforretninger.

Skrevet

Heia både H&M,Cubus og Lindex mener jeg har 65..Har sett det mange ganger men vet helt sikkert at H&M har!

Gjest Deception
Skrevet

Hos Cubus har jeg sett 65A i ungdomsmodellene, men ellers ikke. Det eneste relativt rimelige stedet hvor jeg har funnet BHer med 65 i omkrets, er hos Change-kjeden.

Skrevet
Heia både H&M,Cubus og Lindex mener jeg har 65..Har sett det mange ganger men vet helt sikkert at H&M har!

Men har de 65 C eller bare 65 A? Og finnes det kun med disse tegneseriegreiene paa?

Gjest Deception
Skrevet
Men har de 65 C eller bare 65 A? Og finnes det kun med disse tegneseriegreiene paa?

Hvis de hadde det, hadde jeg visst det. Jeg har bare sett 65A og med tegneserietrykk, dessverre. Selv har jeg normalt 65C og nå enda litt større, og har resignert med Cubus 70C på innerste hakk, for noen modeller derfra funker sånn tålelig bra, spesielt noen litt polstrede med et lite pyntehjerte foran, til ca 150 kroner.

Skrevet

^ Ah, jaja. Faar fortsette aa handle dyrt da :sjenert:

Skrevet (endret)

Du har ikke mulighet til å sy de inn litt, da? Eller rett og slett flytte hempene?

Endret av Jade
Gjest Kashmir
Skrevet

Jeg kjøper mine 65 cm-BH'er på Change. Der har de undertøy i alle prisklasser.

Skrevet

Det er vel isåfall bare 65A, og med snoopy-trykk! :P

Kan forsåvidt prøve å sy inn noen av dem jeg har. Men hadde vært spennende å få kjøpt en behå som satt skikkelig. Skal sjekke de andre tipsene her.

Skrevet

Kjøpte forrige uke på salg på Change, 65 C, har bh som sitter godt for første gang i historien.

De vanlige kjedebutikkene har "aldri" 65, mange har ikke engang særlig utvalg i 70, eventuelt kun i AA til tidlig pubertet...

Skrevet

Jeg har sett helt sorte bh'er også i 65. Men da kanskje med et hjerte, eller litt mer pynt i midten o.l. på..

Skrevet

Hvor stramt skal en BH sitte, egentlig? Har på meg en i 70B (litt liten cup, men men) nå, og kan putte to knyttnever under strikken, og fortsatt dra den langt ut fra kroppen ..

Gjest Mea Culpa
Skrevet
Hvor stramt skal en BH sitte, egentlig? Har på meg en i 70B (litt liten cup, men men) nå, og kan putte to knyttnever under strikken, og fortsatt dra den langt ut fra kroppen ..

Den skal sitte saapass stramt paa ytterste hakket at du ikke kan dra den ut noe saerlig. :)

Jeg bruker 65DD selv og det finner jeg bare i undertoeysbutikker eller nettbutikker.

Skrevet
Den skal sitte saapass stramt paa ytterste hakket at du ikke kan dra den ut noe saerlig. :)

Jeg bruker 65DD selv og det finner jeg bare i undertoeysbutikker eller nettbutikker.

Oi, da trenger jeg nok 60 i omkrets.. :overrasket: Har en i 65 og den kan jeg fortsatt dra litt ut selv paa det innerste hakket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...