Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Har et lite problem. Jeg er sulten HELE tiden. Får i meg mye protein- og fiberrik kost, men det går ikke mer enn 1-2 timer, og da er jeg sulten igjen. Utrolig irriterende. Tyder dette på høy forbrenning eller hva?
Chanel.No5 Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Har et lite problem. Jeg er sulten HELE tiden. Får i meg mye protein- og fiberrik kost, men det går ikke mer enn 1-2 timer, og da er jeg sulten igjen. Utrolig irriterende. Tyder dette på høy forbrenning eller hva? Hei, kan være forbrenningen din er litt høyere enn det normale, men jeg ville anbefalt deg å spise litt mer til de ulike måltidene. Vet ikke hvordan du spiser per i dag?, men øk litt, se om det hjelper, legg på litt ytterligere om det ikke gjør. Prøv deg litt frem en periode. Men spis da hver 3 time for å fylle på lagrene og gi kroppen den næringen den trenger. Spis grove korn-produkter og godt med protein, det metter endel.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Ja, vet at i teorien metter proteiner og fiber, men kan ikke si jeg erfarer det samme selv. Dersom jeg spiser mer enn jeg gjør nå, legger jeg på meg, og det er noe jeg absolutt ikke ønsker.
Chanel.No5 Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Ja, vet at i teorien metter proteiner og fiber, men kan ikke si jeg erfarer det samme selv. Dersom jeg spiser mer enn jeg gjør nå, legger jeg på meg, og det er noe jeg absolutt ikke ønsker. Kanskje du skal få sjekket deg hos en lege. Stoffskiftet kanskje? Men nå som du går så mye rundt sulten, har du tatt av endel eller er vekten stabil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå