La Guapa Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Noen som har vært borti det samme? Fant to marker som kravlet i bleia hans uææææææææ....DRITEKKELT. Søster på 4 år har hatt det fLere ganger og vi har gitt Vermox. Vi har tatt Vermox nå- hele gjengen for å være sikker....men det står at det bare er for barn over to år og at gravide og barn under 2 år må kun ta i samråd med legen. Hva skal jeg gi ham? Noen som har vært borti dette og fått et annet preparat av legen ? Det er så innmari ekkelt. Jeg har vært som hauken på ungene og gneller om at de ikke skal stikke hendene inn i munnen hans og holde på med smokkene uten å ha vasket hender......men det glemmer de jo støtt. USJ
hanbto Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 huff,skjønner meget godt at du syntes det var ekkelt ja.. :gjeiper: ikke vært borti problemet med så små barn. er nok bare og vente til imorgen for og ringe til legekontoret og høre
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Vanquin kan i alle fall tas av gravide, så de er kanskje litt mildere? Går jo an å spørre på nærmeste apotek også.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Et søk på småmark i felleskatalogen gir kun vermox som behandling. Men, hør med legen din du:)
Gjest Gjest_May_* Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Jeg fikk Vanquin i fjor, så det er fremdeles i salg. Men måtte bestille fra apoteket, for de aller fleste har bare Vermox. Fant pakken i medisinskapet her nå, men har dessverre kastet pakningsvedlegget Men hovedpoenget med Vanqiun er at det doseres etter vekt og ikke tas opp i kroppen på samme måte som Vermox (småmarken drepes med den røde fargen i tablettene), det er derfor gravide må ta Vanquin, selv om risikoen med Vermox ikke er klarlagt. Men hør på apoteket (begge deler er jo reseptfritt, så trenger ikke legebesøk hvis det ikke er noe spesielt annet), de kan gi deg sikre svar om dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå