Gå til innhold

Trekant, firkant, jentesex...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_tittentei_*
Skrevet

Jeg lurer på om det er blitt helt vanlig nå at "alle" har hatt jentesex, trekant eller firkant??? Og er jeg "normal", selv om dette er ikke noe jeg selv ønsker??

Jeg er en gift dame i slutten av 20 årene, og har hatt en litt uvanlig helg...

Jeg og mannen min har vært sammen med et vennepar nå i helgen, og det er første gangen jeg har følt et svært lite diskret sexpress fra et annet par!

Fredagen drakk vi litt vin, og det ble snakk om jentesex og svinging.. Pga vi alle var litt snytt, tok jeg dette pent og tenkte ikke noe mer over det.

Lørdagen skulle vi på nytt ut på byen, og var på et vorspiell hvor alle jentene fortalte at de på en eller annen måte hadde hatt jentesex. Enten var de bifile, eller så var det noe de hadde prøvd i en "utforskende periode av livet sitt". (Ingen var lesbiske).

Vi dro på nachspiel etter byen, (bare vi 2 parene), og det ble på nytt snakk om dette med jentesex og svinging. Det viste seg at damen i det andre forholdet hadde hatt en "innholdsrik" fortid når det kom til sex, og mannen hennes hadde akkurat begynt å venne seg til tanken på dette med et annet par! Tonen var forholdsvis god, men det var lett å skjønne hvor de ville hen! Jeg prøvde å le og tulle det bort, da dette ikke er noe jeg kunne tenke meg, men de fortsatte å prate om dette hele kvelden!

Til slutt ble jeg trøtt og lei, og gikk og la meg. Mannen min kom like etterpå og la seg lamme meg, og etter noen få minutter banker det på døren og den andre damen kommer inn og sier hun savner selskap(!)

Mannen min pratet med henne, og jeg lot som jeg sov...

Hun gikk ut av soverommet, og noen minutter senere banker det på pånytt. Verken jeg eller mannen min svarer, og det blir tilsutt stille..

Ingenting skjedde, men før et press! Jeg trodde at nå som jeg var i et forhold skulle dette "presset" være over. At det var mannen min jeg skulle ha sex med! Men å føle et slikt press fra et annet par slo meg helt ut!

Jeg har alltid følt at jeg er "fleksibel" når det kommer til sex, og har aldri vært av den pripne typen... Jeg har full respekt for andre som lever slike liv, og har av og til også fantasert om dette. (Da helst en 3kant med 2 menn;)) Også viser det seg at det er stooor forskjell fra fantasi til virkelighet!!

Etter denne helgen lurer jeg på om det er blitt helt vanlig at alle har hatt sex med alle? Er det blitt helt vanlig at jenter som ikke er lesbisk har sex med hverandre? Er parsex noe som forekommer ofterer enn det jeg har trodd til nå??

Er det jeg som er unormal fordi jeg selv kun har lyst til å ha sex med mannen min, og som mener at sex er noe intimt og privat som man ikke deler med "hvem som helst"????

Hilsen forvirret og tydleigvis prippen(?) dame..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenner eller ikke på sånt. Eller, jeg tenner på tanken, men kunne aldri hatt det selv. Hatt en misslykka trekant i fylla (1 gutt og 2 jenter), men ble til at jeg lå og hørte på at de hadde sex, siden jeg ikke kom meg noe sted. Langt hjemmefra, og kjente denne fyrn fra før. Så det er virkelig ikke noe som skal gjentas! Fikk totalnoia bare jenta tok på meg (på en ikke sexuellmåte).

Skrevet

Du er slett ikke alene om å mene at sex er noe som skal skje mellom deg og mannen din. At et vennepar skulle presset oss på den måten du beskriver er ikke noe jeg hadde godtatt. De hadde ikke vært vennene våre lenge om de ikke respekterte våre grenser.

Skrevet

Jeg fantaserte tidligere om å ha sex med et annet par, men da jeg befant meg situasjonen hvor det kunne blitt mulig, så løp jeg vekk med halen mellom beina. Akkurat som du sa, stor forskjell på fantasi og virkelighet.

Jeg har med andre ord aldri hatt noe mer enn tomanns-sex, og bare med gutter. Men jeg er enda ung og lovende :skratte:

Skrevet

He he, tror nok ikke dette er normalen nei... Har nok noen venner som har utforsket den veien, men på ingen måte flertallet...

Blei litt nysgjerrig jeg nå da: Åssen var det å våkne opp igjen å møte de da? Og åssen blir det å treffe de i fremtiden? Det er vel ikke akkurat lett å bare "skyve under teppet" og glemme??

Gjest Gjest_tittentei_*
Skrevet

Hei igjen! Så godt å se mange beroligene svar :)

Det gikk fint i mårrest å møte de... (de overnattet på et annet rom) ingeting skjedde jo.. Men det første hun andre dama sa var "huff, jeg var veldig full igår"! (Mannen lot som ingenting).

Blir nok å fortsette å være venner med de, men blir nok å prøve å unngå å komme i liknende situasjoner igjen.

Skrevet
Du er slett ikke alene om å mene at sex er noe som skal skje mellom deg og mannen din. At et vennepar skulle presset oss på den måten du beskriver er ikke noe jeg hadde godtatt. De hadde ikke vært vennene våre lenge om de ikke respekterte våre grenser.

Så enig. På slike diskusjonsforum som dette kan man få inntrykk av at det er et vanlige som er unormalt, for å si det slik.

Skrevet

jeg tror mange par ønsker å prøve partnerbytte/4kant, men jeg ville ihvertfall rådet dem til å finne et par de ikke omgås med til vanlig :)

Gjest Ningeborg
Skrevet

Jeg skjønner så absolutt hva du mener. For meg virker det helt utenkelig å skulle dele sex med noen andre enn kun den jeg er sammen med. Jeg tenner overhode ikke på tanken av å skulle ha noen andre med.

Kan tenkte meg at det var en merkelig situasjon du var oppi. Får håpe det ikke skjer igjen :)

Gjest gjestedame
Skrevet

Der går grensen min og ja. Jeg kan more meg med tankene mine. Men i virkeligheten er det kun meg og min mann!

Jeg hadde markert en tydelig grense og ellers ikke nevnt på det. Folk får gjøre som de vil.

Synes du løste floken bra jeg! Neste gang vet de sikkert hvor du og mannen din er så da slipper du denslags.

Skrevet (endret)

Er det ikke rart hvor forskjellige menn og kvinner er på det området? Jeg vil nok anta at noe sånn som 99% av verdens gutter drømmer om sex med to jenter. Og ikke vil ha noe problem med å sette fantasien i live, om de fikk mulighet.

Endret av eus
Skrevet
Er det ikke rart hvor forskjellige menn og kvinner er på det området? Jeg vil nok anta at noe sånn som 99% av verdens gutter drømmer om sex med to jenter. Og ikke vil ha noe problem med å sette fantasien i live, om de fikk mulighet.

Kanskje mange fantaserer om det, men jeg tviler på at flesteparten ville gjort det hvis de var i forhold.

Skrevet

I og med at dette er den første gangen du har opplevd dette tilbudet, er det nok ikke så vanlig, nei. Og dem dere var sammen med skjønte sikkert ikke at de maste, det er vel ikke så lett når man først har funnet ut at man har lyst til å prøve noe sånt, å finne ut hvordan man skal prøve seg fram. Når du skjønte hva de hintet til, kunne du ikke ha sagt at du syntes at det sikkert var best å beholde i fantasien, og ikke leve ut i virkeligheten?

Ta det som et kompliment, og si fra om hva du vil og ikke vil.

Gjest Gjest_budeia_*
Skrevet

Jeg er selv lesbisk, men kunne aldri tenke meg å ha trekant, firkant osv. Ikke har jeg sex med venninner heller, verken hetero eller lesbiske. Det har blitt så moderne å ha prøvd jentesex. Men det kan da aldri bli normalt å ligge med venner? Tenner man på vennene sine?

Forhold eller ei så er det helt uaktuelt for min del å ha sex med flere enn 1 partner av gangen.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Hei, vi havnet i nesten identisk situasjon her for noen måneder siden, vi var på alpin tur i en firmahytte til mannen min. Dt var ett flott bad med stor badstu som vi benyttet etter skidagen, men det som skjedde var at vi først hadde vært på afterski og så skulle ordne oss før middagen, vi hadde satt på timeren så badstua var varm. Vårt vennepar gikk først inn, vi kom rett etter og så gjennom glassdøren at de satt nakne der inne, vi gjorde som dem og gikk inn nakne vi og. De hadde allerde tatt med fire øl inn, som igjen ble byttet ut med fire nye øl, som igjen ble erstattet med en flaske tyrker. Det ble hett der inne og vi måtte lufte og redusere temperaturen for å holde ut. Praten gikkover på det sexuelle plan og vårt vennepar begynte å ta lett på hverandre, vi var nå alle småfulle, spesielt veninnen min, hun stod nå mye på gulvet forran oss, nesten for å by seg frem... Se nå sa hun så skal jeg vise dere noe kult, hun tok en stor slurk øl gikk bort til typen sin og tik pikken hans inn i munn og sugde han. Vi er ikke vant med slik så typen min fikk en litt fet utgave av stasen sin til å vokse litt... Veninnen min reiste seg opp igjen, så på typen min og spurte om han også ville prøve, han svarte ikke og hun så på meg, jeg trodde hun bare tullet og fniste det bort, men hun var rask, tok en ny slurk øl og gikk bort til typen min og sugde han og, jeg ble helt satt ut og torde ikke si noe, det føltes som hun sugde han i evigheter........ Vi avviklet badstu seansen og begynte på middagen, men sent på kvelden tok de opp tråden igjen, de skulle ha snøbad, nakne selvfølgelig, vi ble med på det man hade nå bestemt oss for å ikke gå lenger. Da vi kastet oss ut i snøen gikk de nesten til angrep på oss, han smørte snø godt over puppene mine og hun tok et godt tak i utstyret til typen min. vi overser det og går inn igjen for å ta en varm dusj, de kommer raskt etter men går inn i badstua for å få litt ekstra varme, de invitere med oss men dnne gangen takker vi nei. Vi kan heller ikke unngå å se gjennom glassdøren at han tar henne bakfra i badstua. Når de kommer ut i stua igjen barde bare et håndle rundt seg, men det er ikke lenge det sitter på henne, det sklir ned og hun blir sittende naken i soffan, hun går som ingen ting har hendt, helt naken å henter seg en ny øl, vi finner nå ut at det er på tide å legge seg før dette tar helt av. ..

Vi har ikke så god kontakt med dem i dag.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...