Gjest Elize Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Jeg skal bruke brune ark til mine invitasjoner og skal i tillegg ha lyse ark inni. Jeg har sett på et par ark på internett. Det jeg nå lurer på er hvilke av disse som er finest? Jeg vil ha en skikkelig mørke brun og ikke en sånn "gushe" brun (hvis dere skjønner hva jeg mener). Ark 1 Ark 2 Litt dårlig forklart, men håper dere forstår.
Brud-09 Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Jeg likte best den første. Jeg synes fargen var finere og at strukturen i det arket ser ut til å være bedre, men det kommer jo an på hvor "grovt" du vil ha det...
Gjest Elize Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Jeg likte best den første. Jeg synes fargen var finere og at strukturen i det arket ser ut til å være bedre, men det kommer jo an på hvor "grovt" du vil ha det... Det er jo selvsagt et personlig valg hva jeg skal velge, men det er så vanskelig. Redd for å stå igjen med feil valg.
Brud-09 Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Det er jo selvsagt et personlig valg hva jeg skal velge, men det er så vanskelig. Redd for å stå igjen med feil valg. Skjønner godt hva du mener... Kan du ikkee bestille ett ark fra en av de og se hva du synes da? Kanskje du til og med kunne fått en prøve fra de om du hadde kontaktet de? Eller kanskje du kan dra å se på det? (Sier jeg uten å ane hvor du holder til i forhold til hvor feks. cchobby er...)
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 jeg har lagd invitasjoner med ark fra panduro. det heter designerark canvas. ganske mørkt brun, fargen heter espresso. den ser litt mørkere ut på bildet i katalogen enn det er i virkeligheten (side 115 i katalogen du finner på panduro.no)
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 jeg har lagd invitasjoner med ark fra panduro. det heter designerark canvas. ganske mørkt brun, fargen heter espresso. den ser litt mørkere ut på bildet i katalogen enn det er i virkeligheten (side 115 i katalogen du finner på panduro.no) tror jeg skrev feil: det arket heter orange peel tror jeg... samme side...
Jade Skrevet 18. januar 2009 #7 Skrevet 18. januar 2009 Det er umulig å se riktig farge på skjerm. De fleste skjermer er ikke riktig kalibrert, og viser ikke riktige farger. Ville nok ikke tatt sjangsen på å bestille mye uten å ha sett arket på ordentlig først...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå