Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #1 Del Skrevet 18. januar 2009 1) Lurer veldig veldig på om det bare er stygge jenter som ingen vil ha som fortsatt er jomfru når de er i 20 åra? 2) hva er grunnen til at de er jomfru? 3) Og hva synes gutter om det??? Tusen takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #2 Del Skrevet 18. januar 2009 1) Nei, enkelte blomstrer senere eller ønsker å vente 2) Svarte vel egentlig på det i forigje post, men det er ens eget valg. Kompisen min tar alt som kan gå (eller ikke gå ). Så det er neppe noe problem for deg å få deg noe. 3) Gutter bryr seg pent lite om det. Greit om man sier ifra litt før dere ligger i senga, men ellers så er det helt topp. En liten ære vil jeg si det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 18. januar 2009 #3 Del Skrevet 18. januar 2009 1. Nei. Og jeg vet om flere. 2. Veldig individuelt, en mulig fellesnevner er vanskeligheter med intime relasjoner - av ulike årsaker. 3. Til dette har de et veldig bra ord på engelsk - inconsequential. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_truls_* Skrevet 19. januar 2009 #4 Del Skrevet 19. januar 2009 1) Lurer veldig veldig på om det bare er stygge jenter som ingen vil ha som fortsatt er jomfru når de er i 20 åra? Jeg tipper det også finnes de stygge jentene som noen vil ha som også er jomfru. 2) hva er grunnen til at de er jomfru? Hvem? Om du snakker om de stygge; fordi de ikke har egenskaper som veier opp for deres stygge utseende. Om du snakker om de pene; fordi de først hadde tenkt å spare seg, men nå er de bare livredde for å ha sex fordi de er redde for å skuffe. 3) Og hva synes gutter om det??? Om hva? Tusen takk for svar! Værsegod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #5 Del Skrevet 19. januar 2009 1) Lurer veldig veldig på om det bare er stygge jenter som ingen vil ha som fortsatt er jomfru når de er i 20 åra? Jeg tipper det også finnes de stygge jentene som noen vil ha som også er jomfru. 2) hva er grunnen til at de er jomfru? Hvem? Om du snakker om de stygge; fordi de ikke har egenskaper som veier opp for deres stygge utseende. Om du snakker om de pene; fordi de først hadde tenkt å spare seg, men nå er de bare livredde for å ha sex fordi de er redde for å skuffe. 3) Og hva synes gutter om det??? Om hva? Om jenter som er jomfru? Tusen takk for svar! Værsegod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_truls_* Skrevet 19. januar 2009 #6 Del Skrevet 19. januar 2009 Jenter som er jomfru For min del kan jenter bare være så mye jomfru som de vil, så lenge de lager god mat, ser bra ut, vasker huset og klær regelmessig, og ikke maser når jeg ligger med andre. Forøvrig så tror jeg ikke gutter bryr seg så altfor mye om at en jente er jomfru eller ei, det må i så fall være i posetiv forstand; "Jeg skal jammen meg ta jomfrudommen hennes". Du har virkelig ikke noe å bekymre deg for, det er bare sex, og om du er lærevillig er du fort bedre enn 85% av alle de andre jentene. Hva tror du vi tenker? "Herregud, hun der er jomfru. Har sikkert aldri tatt knipeøvelser og er vid som en låvedør. Bruker vel tenna når hun gir meg en avsugning også", tenker du kanskje at vi tenker? I så fall er ikke han mye å satse på og mest sannsynlig har han ikke hatt så altfor mye sex. Det jeg tror det fleste tenker er noe sant som. "Jammen se her ja, her har vi en uplukket blomst! Henne skal jeg nok klare å forme i mitt eget bilde". I tillegg;når gutten først har fått rede på at jenta jomfru tyder det på at vekommende er open, noe som som regel resulterer i meget god sex. We all started somewhere, og noen skal starte. Håper jeg. Snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #7 Del Skrevet 19. januar 2009 For min del kan jenter bare være så mye jomfru som de vil, så lenge de lager god mat, ser bra ut, vasker huset og klær regelmessig, og ikke maser når jeg ligger med andre. Forøvrig så tror jeg ikke gutter bryr seg så altfor mye om at en jente er jomfru eller ei, det må i så fall være i posetiv forstand; "Jeg skal jammen meg ta jomfrudommen hennes". Du har virkelig ikke noe å bekymre deg for, det er bare sex, og om du er lærevillig er du fort bedre enn 85% av alle de andre jentene. Hva tror du vi tenker? "Herregud, hun der er jomfru. Har sikkert aldri tatt knipeøvelser og er vid som en låvedør. Bruker vel tenna når hun gir meg en avsugning også", tenker du kanskje at vi tenker? I så fall er ikke han mye å satse på og mest sannsynlig har han ikke hatt så altfor mye sex. he he he så bra! ligger sikkert mye i det! får bare inderlig håpe at første avsnitt var på tull;) Det jeg tror det fleste tenker er noe sant som. "Jammen se her ja, her har vi en uplukket blomst! Henne skal jeg nok klare å forme i mitt eget bilde". I tillegg;når gutten først har fått rede på at jenta jomfru tyder det på at vekommende er open, noe som som regel resulterer i meget god sex. We all started somewhere, og noen skal starte. Håper jeg. Snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #8 Del Skrevet 19. januar 2009 ops! ble litt rot i svaret ovenfor, ja ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #9 Del Skrevet 19. januar 2009 Hvorfor går folk rundt og tror at det er noe negativt å være jomfru egentlig? Det er jo diskusjoner opp og ned her på kvinneguiden om redselen for at folk skal synes jomfruer er noe nedverdigende stygge saker. PÅ en annen side har vi diskusjoner hvor jenter som har hatt mer enn 5 partnere (for å sette ting på spissen) er redd for å bli stemplet som horer. Vanskelig å være jente gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wonderboy Skrevet 22. januar 2009 #10 Del Skrevet 22. januar 2009 1 - Nei 2 - Enkelte jenter som er målbevisst, har kontroll og selvinnsikt har større evne til å tilrettelegge fremtiden. Jenter som trener fast og spiser bra mat får stabile hormoner og ikke det vanvittige behovet for bekreftelse som sex gir. 3 - Nei, for all del. Gutter kan godt pule på løssluppen damer, men ingen vil ha dem som kone. Så velg din egen skjebne :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå