Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så en reklame på tv i går. Et eller annet dænseband har laget dænsebandutgave av Purple rain. Med svingtakt og saksofon!!! :hakeslepp: Det er jo en forbrytelse. Det er så ille at jeg nesten ble fascinert, visste ikke om jeg skulle le eller grine. :kjefte: Puh, godt å få det ut!

Videoannonse
Annonse
Gjest antigartner
Skrevet
Så en reklame på tv i går. Et eller annet dænseband har laget dænsebandutgave av Purple rain. Med svingtakt og saksofon!!! :hakeslepp: Det er jo en forbrytelse. Det er så ille at jeg nesten ble fascinert, visste ikke om jeg skulle le eller grine. :kjefte: Puh, godt å få det ut!

Uffameg! Jeg kjenner at jeg ble både nysgjerrig og samtidig glad for at jeg ikke har sett dette!

Skrevet
Uffameg! Jeg kjenner at jeg ble både nysgjerrig og samtidig glad for at jeg ikke har sett dette!

Akkurat! Det ble en litt delt reaksjon i heimen, helt målløs, indignert over at noen ødelegger den låta på den måten, samtidig som en lettere hysterisk latter spredte seg i stua :grinele:

Gjest Gjest_Maria_*
Skrevet

Prince er helt besatt i å stoppe alt som heter coverversjoner, og hvis den er så grufull som den høres ut som kan de nok vente seg et heftig søksmål.

Skrevet

skulle vært en lov mot slikt...

Skrevet
Prince er helt besatt i å stoppe alt som heter coverversjoner, og hvis den er så grufull som den høres ut som kan de nok vente seg et heftig søksmål.

Jeg vet det. Og hvis denne her noen gang kommer han for øre så tror jeg han trenger akutt medisinsk hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...