Curry Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Jeg skal bake denne og har googlet meg frem til mange oppskrifter. De fleste er med 4 egg, og 100 g av sukker/mel/smør eller 5 egg og 150 g av det andre. I alle oppskriftene står det at den skal stekes i langpanne, men hvor stor??? Ønsker det inn med teskjeer jeg, cm. Kom gjerne med din knalloppskrift på denne kaka også!
Gjest Emera Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 (endret) Den skal stekes i den store langpanna, ca. 30x40 cm, den som følger med komfyren. Størrelsen på langpanna varierer litt fra komfyr til komfyr. Endret 18. januar 2009 av Emera
Curry Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2009 Den skal stekes i den store langpanna, ca. 30x40 cm, den som følger med komfyren. Størrelsen på langpanna varierer litt fra komfyr til komfyr. Tusen takk for kjapt svar! Da skal kaken bakes!
Curry Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2009 Lurer på en ting til jeg! Hva bruker dere i kaken, meierismør eller melange margarin? Står smør i oppskriftene, men jeg synes at meierismørsmaken ofte blir litt dominerende........
Gjest Emera Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 Da kan du bruke margarin. Det går helt fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå