Gjest Lesa Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Jeg vet ikke om denne er på riktig sted, men jeg lurer på om noen vet hva spruten har å si for befruktningsevnen? Kjæresten min bare "pipler" når han kommer.
Gjest AB Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Jeg vet ikke om denne er på riktig sted, men jeg lurer på om noen vet hva spruten har å si for befruktningsevnen? Kjæresten min bare "pipler" når han kommer. Min også! Jeg tenker da ikke på å få barn med ham, ikke enda i alle fall. Men jeg synes det er sexy & opphissende med mye sprut. Deilig når det pipler ut av fitta mi eller kjenne ham sprute i tykke stråler langt bak i ganen. Det er noe spesielt med menn når de får orgasme. Elsker det!
Gjest Gutt27 Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Hvor mye det pipler eller spruter varierer fra gang til gang. For meg ville en typisk "sprute langt og mye"-utløsning komme hvis det er litt tid siden forrige gang (f.eks. tre dager). Da er man gjerne ekstra kåt, og det er også "litt ekstra på lager".. Det har ikke bare med tid å gjøre, men også at det er en ganske heftig orgasme, noe som igjen har å gjøre med hvor lenge man har holdt på før den kommer. En "kjappis" leder sjeldent til noe store greier for min del..
Gjest *Frida* Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Jeg vet ikke om denne er på riktig sted, men jeg lurer på om noen vet hva spruten har å si for befruktningsevnen? Kjæresten min bare "pipler" når han kommer. Det har ingenting å sei for om han kan gjere deg gravid. Sjølve sæden er ein liten del av det som kjem ut, mesteparten av det me 'ser' er berre sædvæske.
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Spruter nok mer hvis man venter noen dager. Evt. er det noen som har fått mer med sink
Gjest TS Skrevet 30. januar 2009 #6 Skrevet 30. januar 2009 Men kjæresten min pipler hver gang. Han har hatt noen prostatasmerter tidligere, og jeg lurer på om det kan ha noe med det å gjøre? Lurer uansett på hvor mye dette kan påvirke befruktning...
Saeria Skrevet 30. januar 2009 #7 Skrevet 30. januar 2009 og som Frida sa: "Det har ingenting å sei for om han kan gjere deg gravid." Så der har du svaret ditt.
Mamma1 Skrevet 30. januar 2009 #8 Skrevet 30. januar 2009 Kjæresten min er også slik. Har ikke noe å si om han venter mange dager heller. Gravid ble jeg likevel gitt:)
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #9 Skrevet 6. februar 2009 Jeg har blitt gravid tre ganger ved hjelp av en kopp med sæd (mannen min sin) og en engangssprøyte. Det blir ikke rare spruten av det, men det har funket som krutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå