Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Samboeren min og jeg har nettopp startet i nye jobber, så vi kommer sist på lista når det gjelder feriedager og må derfor planlegge en tur til høsten fremfor sommeren. Noen som har idéer til hvor vi kan dra i feks oktober/november? Vi har reist mye i nord-Europa, og vært i London, Paris, Berlin, Amsterdam, Praha, Riga, Budapest, etc så kunne tenkt oss noe nytt. Ingen av oss er særlig glad i strandferier eller mye varme, men greit om det ikke snør hvertfall. Vi er opptatt av kultur og historie, så sightseeing står høyt på prioriteringslista. Helst skulle det vært litt billig også...ikke enkelt dette Tips?
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 polen, berlin eller noe slikt kanskje? billig og mye kultur og historie.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 åj, så at du hadde vært i berlin.. hehe sveits?
Gjest ts Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Vi har snakka om Geneve, faktisk, men lurer på om det kanskje er veldig dyrt der? Ser jo utrolig fint ut, og flyreisen dit er billig, men sliter med å finne rimelige hoteller. Jeg har egentlig veldig lyst til å dra tilbake til Berlin, herlig by =) Men tipper det er litt kjølig der i oktober/november?
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 ja det er nok ganske kjølig i berlin da.. men det er det nok i Geneve også.. så ganske så fint ut der.. et ganske så dramatisk bildet men.. hehe http://dndnl.com/WordPress/wp-content/uplo...7/12/geneve.jpg tror dere må komme dere bort fra europa dersom dere vil ha litt varme i oktober og utover..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå