Gå til innhold

Å se på eller bli sett på

Anbefalte innlegg

Har fått en fantasi som jeg tenner vanvittig mye på. Jeg vil at mannen min skal se på men jeg har sex med en annen. Vi har snakket om det flere ganger, og han tenner også på fantasien. Foreløpig tror jeg ikke det blir mer enn det, men hvem vet.

Jeg liker også tanken på at jeg kan se han har sex med noen. Men han sier han ikke greier å ha tilskuere, og ihvertfall ikke meg.

Hva mener andre her om å bli sett på eller å se på andre. Hva er mest opphissende?

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/387009-%C3%A5-se-p%C3%A5-eller-bli-sett-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonym kvinne

Er nok best jeg er anonym med denne posten.

Jeg og kjæresten min hadde samme fantasi, det vil si vi ble begge enige om at vi skulle prøve å ha trekant med motsatt kjønn. Første gang vi prøvde var med en av venninnene mine. Hun så på mens han tok meg, og etterpå stilte han oss opp og tok oss etter tur. Siden jeg overhodet ikke tenner på jenter var det mest for hans del, og for å få en unnskyldning til å ha en ekstra mann. Dessuten var det en stor fordel at denne venninna både er frisinnet og diskret, ellers hadde jeg aldri gått med på det..

Dessverre ble ikke opplevelsen med en mann noe bra. Vi hadde fått med oss en fyr etter en fuktig kveld på byen, og trodde han var inneforstått med opplegget. Feil en var at han overhodet ikke var interessert i å kommunisere. Feil to var at vi ikke krevde at han skulle bruke kondom, noe jeg skal komme tilbake til. Når han fyren var oppå meg begynte han med et solokjør uten like som varte i nesten en time. Han hadde tydeligvis fyllepikk, og jokket bare løs som om det var livet om å gjøre. Typen min ble hensatt til å se på ræva hans gå opp og ned, og forlot faktisk rommet en gang. Når han endelig hadde gjort seg ferdig, tørket han pikken av på kjønnet mitt, kledde på seg og gikk. Jeg følte meg utrolig brukt etter seansen, ikke spesiell eller ettertraktet, slik det hadde vært meningen. Typen fikk tydeligvis også mindreverdighetskomplekser mot den fyren, siden han ikke fikk stoppet ham når det gikk for langt.

Det var heller ikke morsomt å oppdage at vi begge hadde fått klamyida..:/

Moralen blir vel å finne noen du kjenner, og som du stoler på om du vil gjennomføre det. Det har en viss risiko for forholdet, men der er vel også litt av spenningen.

Annonse

Jeg og kjæresten min hadde samme fantasi, det vil si vi ble begge enige om at vi skulle prøve å ha trekant med motsatt kjønn. Første gang vi prøvde var med en av venninnene mine. Hun så på mens han tok meg, og etterpå stilte han oss opp og tok oss etter tur. Siden jeg overhodet ikke tenner på jenter var det mest for hans del, og for å få en unnskyldning til å ha en ekstra mann. Dessuten var det en stor fordel at denne venninna både er frisinnet og diskret, ellers hadde jeg aldri gått med på det..

Dessverre ble ikke opplevelsen med en mann noe bra. Vi hadde fått med oss en fyr etter en fuktig kveld på byen, og trodde han var inneforstått med opplegget. Feil en var at han overhodet ikke var interessert i å kommunisere. Feil to var at vi ikke krevde at han skulle bruke kondom, noe jeg skal komme tilbake til. Når han fyren var oppå meg begynte han med et solokjør uten like som varte i nesten en time. Han hadde tydeligvis fyllepikk, og jokket bare løs som om det var livet om å gjøre. Typen min ble hensatt til å se på ræva hans gå opp og ned, og forlot faktisk rommet en gang. Når han endelig hadde gjort seg ferdig, tørket han pikken av på kjønnet mitt, kledde på seg og gikk. Jeg følte meg utrolig brukt etter seansen, ikke spesiell eller ettertraktet, slik det hadde vært meningen. Typen fikk tydeligvis også mindreverdighetskomplekser mot den fyren, siden han ikke fikk stoppet ham når det gikk for langt.

Moralen blir vel å finne noen du kjenner, og som du stoler på om du vil gjennomføre det. Det har en viss risiko for forholdet, men der er vel også litt av spenningen.

Tilpass! Velg med omhu vet du.

Gjest Gjest_LM_*

Hadde du det fint (eller synes du det var spennende) siden han fikk jokke på deg en time? Ja, hvorfor stoppet ikke du han?

Innrømmer åpent at tanken på at noen ser på at jeg har sex er veldig opphissende. Vi har opplevd det en gang da vi gjorde det i en bergsprekk ved sjøen vi trodde var bortgjemt. Plutselig oppdaget jeg en naken mann 3-4 meter rett over oss som sto og onanerte. Jeg tente skikkelig på at han sto der og stirret, og viste ham det meste av det jeg kunne og litt til. Mistet ham av syne da jeg kom. Mannen min hadde ikke sett vår tilskuer, og fikk hakeslipp da jeg fortalte det da vi gikk hjem.

Dessverre ble ikke opplevelsen med en mann noe bra. Vi hadde fått med oss en fyr etter en fuktig kveld på byen, og trodde han var inneforstått med opplegget. Feil en var at han overhodet ikke var interessert i å kommunisere. Feil to var at vi ikke krevde at han skulle bruke kondom, noe jeg skal komme tilbake til.

Der har du feil nr 1 ;) Ikke i neste setning.

I London er det 2-3 klubber hvor par som tenner på at andre ser på, i blant kan gå for å knulle, uten å innvolvere andre i selve aktiviteten på annen måte enn at par i samme rom knuller samtidig mens de ser på dere, eller at noen står/ligger i samme rom og onanerer.

En helt rå setting! :sjarmor:

...og helt uten det vanskelige "utroskaps-aspektet" som mange finner vanskelig.

Gjest Gjest_reiselysten_*
I London er det 2-3 klubber hvor par som tenner på at andre ser på, i blant kan gå for å knulle, uten å innvolvere andre i selve aktiviteten på annen måte enn at par i samme rom knuller samtidig mens de ser på dere, eller at noen står/ligger i samme rom og onanerer.

En helt rå setting! :sjarmor:

...og helt uten det vanskelige "utroskaps-aspektet" som mange finner vanskelig.

Hm, kanskje jeg skal spørre gubben om vi skal på London-tur.... Hva heter stedene du nevner?

Annonse

Hm, kanskje jeg skal spørre gubben om vi skal på London-tur.... Hva heter stedene du nevner?

Vet ikke om det er lov å legge ut linker her, men litt googling på swingers og London vil nok hjelpe deg litt i gang.

Eller du kan klikke her: http://www.ourplace4fun.com/

• 2 måneder senere...
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...