Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en helt vanlig kontor jobb, arbeidstid 8-16, hvor jeg tjener helt middels, men etter samlivsbrudd trenger jeg å øke inntekten min litt for å klare meg alene. Er det noen som har tips til måter å gjøre det på? Jeg vurderer å skaffe meg en deltidsjobb, men det må altså være en jobb som kan kombineres med heltidsjobben min. Helst en jobb som er fleksibel slik at jeg ikke trenger å binde meg opp til å måtte jobbe f.eks. tre kvelder i uka eller hver eneste helg. Noen som kombinerer dette med hell? Hvor mye kan jeg klare å øke inntekten min tror dere? Noe går vel bort i ekstra skatt kanskje.

Det er desverre ikke noen stor lønnsøkning i vente på jobben, det vet jeg, og jeg forsøker å kutte ned på forbruket mitt, men skulle så gjerne hatt en ekstra inntekt. Har ingen barn å ta hensyn til i forbindelse med ekstrajobb, men jeg ønsker jo ikke å jobbe meg i hjel heller..

Tips, noen? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så godt betalt, men på endel sykehjem trenger de folk til korte kveldsvakter (da jeg jobbet der begynte noen (på tilkalling) 17.30 eller 18), og det skal ikke være så vanskelig å få et vikariat hver 3. helg eller noe.

Skrevet

Hva med å ta kontakt med bensinstasjoner/ kveldsåpne butikker? De er ganske ofte ute etter å dekke opp enkeltdager/ helger.

Jeg vil tro de vil se fordelen med en voksen person i fast jobb, i stedet for ustabile skoleelever?

Skrevet

Jeg er i samme situasjon som deg, er alene og tjener ca kr 340 000,- i året. Helt ok, men har kommer frem til at jeg trenger en jobb til. Men det ikke lett å finne noe slik. Jeg jobber i finans og jeg vet at jeg hadde blit sett rart på om jeg feks hadde jobbet som servitør eller lign ved siden av vanlig jobb. Det blir av en eller annen grunn sett litt ned på føler jeg.

Har faktisk vurdert å tilby meg å lufte hunder og ta timesbetalt for det.. da får jeg meg litt trim også... hva synes dere? :)

Skrevet
Jeg er i samme situasjon som deg, er alene og tjener ca kr 340 000,- i året. Helt ok, men har kommer frem til at jeg trenger en jobb til. Men det ikke lett å finne noe slik. Jeg jobber i finans og jeg vet at jeg hadde blit sett rart på om jeg feks hadde jobbet som servitør eller lign ved siden av vanlig jobb. Det blir av en eller annen grunn sett litt ned på føler jeg.

Har faktisk vurdert å tilby meg å lufte hunder og ta timesbetalt for det.. da får jeg meg litt trim også... hva synes dere? :)

Sett rart på? Kvitt deg med dine egne holdninger, så får du flust av jobber

Skrevet
Sett rart på? Kvitt deg med dine egne holdninger, så får du flust av jobber

Enig!

Hva med avisbud på lørdager? Både trim og inntekt!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...