Gjest Gjest_Ane_* Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Jeg er ei jente på 21, til vanlig har jeg det veldig bra. Jeg har ikke tusen venner, men de jeg har er jeg veldig glad i. Problemet er at jeg syns det er utrolig vanskelig å være aleine. Jeg er av natur en veldig sosial person. Samboeren min(23) jobber for tiden vekk og kommer til å gjøre det ihvertfall fram til sommeren. han er vekk 5-6 uker av gangen! Det er utrolig ille å ikke ha han her, selv om vi ikke gjør så mye sammen.. Bare nærværet hans liksom.. På kveldene er jeg mye alene. Jeg avtaler feks med ei vennine og dra ut en fredag, og på lørdag og søndag er de med kjæresten sin eller reiser vekk, og jeg er aleine her. Det er ikke det at jeg ikke har nok å gjøre. Jeg studerer, trener og er med venner når jeg kan. Men når jeg kommer hjem fra skolen og er aleine på kvelden får jeg vondt inni meg. I dag er jeg totalt på gråten hele tiden! Samboeren min dro idag, og jeg vet at jeg må være alene mange uker igjen. Det kommer til å føles som en evighet Uten at jeg kan forklare det på noen annen måte enn at jeg føler meg alene, nedstemt og ensomt.. Til nå har det egentlig gått veldig greit. Men de siste ukene nå har jeg hatt en vond klump i meg hele tiden og det eneste jeg gleder meg til er å dra på skolen/trening og se mennesker også gruer jeg meg ihjel til å komme hjem til en tom leilighet. Jeg pleide å kose meg med tv eller film på kveldene men nå syns jeg det bare er trist, siden jeg ikke får noe glede ut av det. Jeg trengte bare å sette ord på følelsene mine nå. Håper på noen oppmuntrende ord eller noen tips til hvordan jeg kan slippe å gå med denne vonde følelsen inni meg.
Avalon Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Mulig dette bare er en periode med masse følelser. Ikke godt å vite hva en skal si, men jeg forstår deg. Kanskje det hjelper om du sier dette til samboeren din, at du savner han og at det ikke er noe gøy å være alene når han er bortreist. Har han en slik jobb at han har tid til telefonsamtaler, kan kanskje det også hjelpe. Håper iallefall at du føler deg bedre snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå