Aina Skrevet 24. februar 2002 #1 Skrevet 24. februar 2002 Heisann!Jeg skal bli mamma for første gang om ikke så lenge.Jeg er 31 uker på vei og har termin 2 mai!Jeg lurer på om det er noen som kan gi meg noen gode råd om hva jeg trenger av baby utstyr!?Hva har dere kjøpt inn??
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2002 #2 Skrevet 24. februar 2002 *barneseng *En romslig vogn *Smokker *gulpekluter *sengetøy *leker/bamser *luer/gode sokker *Masse sparkebukser *ullbukse/jakke *Vogge (i stuen) Og masse kjærlighet Jeg kom ikke på så masse. Lykketil Heldigris! ------ /Ane
Ellen Skrevet 24. februar 2002 #3 Skrevet 24. februar 2002 Hei. Sjekk siden http://www.snartmamma.com , i diskusjonsforumet(under "møteplassen") der er babyutstyr eget tema og der er masse innlegg og tips. Lykke til! _________________ Hilsen Ellen.1212[ Dette Innlegg er endret av: Ellen den 2002-02-24 22:33 ]
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2002 #4 Skrevet 25. februar 2002 http://www.nybaktmamma.com/plassen/ ta en liten chatt der.. /Ane
Gurken Skrevet 5. mars 2002 #5 Skrevet 5. mars 2002 Hei på deg. Da jeg fikk barn nummer en fikk jeg noen bodyer som du knapper av og på. Du knapper den opp og legger babyen oppå og tar armene inni. Så tar du ene siden på bodyen over til den andre siden og knapper igjen. Etterpå tar du fra den andre siden og til den første siden og knapper igjen. Til slutt knapper du den mellom bena. Da slipper du å dra dem over hodet på babyen. Det syntes jeg var så ekkelt i begynnelsen for han var så vinglete. Etter en stund blir jo det mye enklere, men det er mitt tips til deg. Massevis av sånne bodyer. Håper du forstår den geniale forklaringen min:) Lykke til.
diddi Skrevet 8. mars 2002 #6 Skrevet 8. mars 2002 Ja, vi kjøpte noen slike trøyer/bodyer med knyting og noen med trykknapper. Det var omtrent det eneste vi hadde i str. 56. De var vokst fra i løpet av to uker!! Men veldig greit. (Ga dem videre til en venninne senere.) Også hadde vi to pysjer i samme str. Så kjøpte vi tynne hvite bomullsvotter til kjølige kvelder i vogna, og en tynn bomullslue. Tips til senere er å skaffe seg en liten 0,5 eller 0,3 liters termos. Kjempegreit når man går på tur eller kafe, og ungen skal ha grøt. Gikk på Nille og kjøpte noen plastskåler, og en liten boks til grøtpulver. Nok til 1 1/2 porsjon. (Tilfelle vi ble litt lenger enn vi hadde tenkt.) Og ta med dere en plastpose i stelleveska. Greit å legge den brukte bleia oppi, og slå en knute. Så er det ikke så ille å komme på det offentlige toalettet etter dere.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #7 Skrevet 26. april 2021 Gjest Anonymous skrev (På 25.2.2002 den 19.14): http://www.nybaktmamma.com/plassen/ ta en liten chatt der.. /Ane /Forum/images/smiles/icon_wink.gif Chatten funker ikke? Anonymkode: daeca...244
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #8 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Chatten funker ikke? Anonymkode: daeca...244 Ser du at det er 19 år siden tipset kom? 😄 Anonymkode: aafb9...fd3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #9 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ser du at det er 19 år siden tipset kom? 😄 Anonymkode: aafb9...fd3 🤣 Anonymkode: 6b654...64c
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #10 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ser du at det er 19 år siden tipset kom? 😄 Anonymkode: aafb9...fd3 Selvfølgelig. Vedkommende har dradd opp gamle tråder i flere dager 😖 Anonymkode: 51958...8b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå