Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2003 #1 Del Skrevet 26. juni 2003 Da jeg skulle kle meg idag morges, og stod naken forann Emil... ser han lenge på meg og så begynner han å le. En skikkelig rå latter (og det fra en på 19 måneder!). Så må han bort til meg, og ler og peiker på meg. Det morsomme er jo at jeg ikke har tissefant, men jeg kan ikke si at selvtillitten blir på toppen når en liten guttepjokk ler rått av meg og kroppen min Han er ferdig vasket og har fått bleie på, så han tusler ut på tvstuen og der hører jeg, "Hei.. hei... hei" Så jeg titter ut av døren, og der ligger han oppi sofaen og titter fornøyd ned i bleien sin. :D Gleden over å finne en tissefant der var ganske påtagelig. :blunke: Så ser han meg, og da vinker han til meg og sier Hadet! Tydelig at jeg bare kan gå inn på badet igjen, og mens jeg går inn igjen hører jeg ....hei.. heiii.... og en latter. Kroppsbevistheten er igang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 26. juni 2003 #2 Del Skrevet 26. juni 2003 Penismisunnelse.....???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. juni 2003 #3 Del Skrevet 26. juni 2003 Ja der ser du... mannfolks enorme selvtilfredshet er medfødt... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2003 #4 Del Skrevet 26. juni 2003 Barn er tusen år...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2003 #5 Del Skrevet 26. juni 2003 Da jeg skulle kle meg idag morges, og stod naken forann Emil... ser han lenge på meg og så begynner han å le. En skikkelig rå latter (og det fra en på 19 måneder!). Så må han bort til meg, og ler og peiker på meg. Det morsomme er jo at jeg ikke har tissefant, men jeg kan ikke si at selvtillitten blir på toppen når en liten guttepjokk ler rått av meg og kroppen min Han er ferdig vasket og har fått bleie på, så han tusler ut på tvstuen og der hører jeg, "Hei.. hei... hei" Så jeg titter ut av døren, og der ligger han oppi sofaen og titter fornøyd ned i bleien sin. :D Gleden over å finne en tissefant der var ganske påtagelig. :blunke: Så ser han meg, og da vinker han til meg og sier Hadet! Tydelig at jeg bare kan gå inn på badet igjen, og mens jeg går inn igjen hører jeg ....hei.. heiii.... og en latter. Kroppsbevistheten er igang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 26. juni 2003 #6 Del Skrevet 26. juni 2003 Barn kan vara härliga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellapille Skrevet 26. juni 2003 #7 Del Skrevet 26. juni 2003 Så søtt. 8) :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 26. juni 2003 #8 Del Skrevet 26. juni 2003 Ja barn kan virkelig få en person til å le Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. juni 2003 #9 Del Skrevet 26. juni 2003 Slettet. Behøver du å komme med slike kommentarer? Hege Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 26. juni 2003 #10 Del Skrevet 26. juni 2003 ...har ikke noe med saken å gjøre men jeg overhørte en festlig diskusjon mellom et barn (gutt snart tre) og en voksen på jobb idag: -Du, (voksen) vet du hva? sier gutten -Nei....?? svarer hun. -Pappaen min kjører buss! -Jasså, ja det er sikkert morsomt..... -Ja, men han får lov av mamma altså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 26. juni 2003 #11 Del Skrevet 26. juni 2003 Når sønnen min vil se ting på tv som jeg bestemmer meg for å sensurere (av typen pupper og lår i heftig bevegelse) pleier argumentet: "Jammen jeg har jo sett dine pupper mange ganger altså.." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 26. juni 2003 #12 Del Skrevet 26. juni 2003 For en søt og morsom historie.. Barn er herlige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 26. juni 2003 #13 Del Skrevet 26. juni 2003 Minner meg om nevøen min ... Han er 7 nå. Søstera står på badet og hiver inn tøy i vaskemaskinen, og nevøen min og en kamerat av søstera min sitter på stua. De driver på og renser reker, så kommer det ut av nevøen min "du ... vet du hva?" Nei ... Sa kameraten til søstera mi. "Men hva er det, da?" Så hvisker han det til kameraten, da ... Så går han gladelig inn til søstera mi og sier, "du, mamma ... Vet du hva det lukter av reker?" Søstera tenkte jo sitt, da. Hehe. Så sier nevøen min igjen, "Å, jo! Det skal jeg si deg, det lukter nemlig sur fitte!" :o Igjen - han er bare sju ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jusy me Skrevet 26. juni 2003 #14 Del Skrevet 26. juni 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. juni 2003 #15 Del Skrevet 27. juni 2003 Minner meg om nevøen min ... Han er 7 nå. Søstera står på badet og hiver inn tøy i vaskemaskinen, og nevøen min og en kamerat av søstera min sitter på stua. De driver på og renser reker, så kommer det ut av nevøen min "du ... vet du hva?" Nei ... Sa kameraten til søstera mi. "Men hva er det, da?" Så hvisker han det til kameraten, da ... Så går han gladelig inn til søstera mi og sier, "du, mamma ... Vet du hva det lukter av reker?" Søstera tenkte jo sitt, da. Hehe. Så sier nevøen min igjen, "Å, jo! Det skal jeg si deg, det lukter nemlig sur fi###!" :o Igjen - han er bare sju ... Denne syns jeg var mer skummel enn søt :o :o Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. juni 2003 #16 Del Skrevet 27. juni 2003 Han lille på nitten måneder er nok en herlig liten kar. De er til å spise opp de små... ingen tvil om det. Jeg ler ennå når jeg ser for med den lille karen som hilser så blidt på tissefanten sin og er meget fornøyd med at den finnes der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 28. juni 2003 #17 Del Skrevet 28. juni 2003 Hadde vært interessant å vite alt det barn tenkte, når de sier sånne ting.. For noe holder de vel for seg selv tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 29. juni 2003 #18 Del Skrevet 29. juni 2003 he he jeg har noget at vente mig kan jeg se *S* havede en veninde som engang sagde til mig at hendes søn kiggede så underligt på hende når hun var i bad hun følte sig så nøgen og ville ikke ha ham inde på wc'et når hun badet og han var også omkring de 2 år jeg bar lo og sagde at dette var nu helt naturligt, børn ved om deres sexualitet meget tidligt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå