Gjest mermaid blues Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Jeg skal til Riga i februar sammen med samboeren min, og vi har lett oss fordervet etter reisehåndbøker til byen...finner til så og si alle andre europeiske storbyer, men Riga var det dårlig med. Har funnet en bok som tar for seg Lativa under ett, men det var ikke helt det jeg så etter. Noen som vet om det finnes slike bøker i det hele tatt? Hadde vært så innmari greit med en oversikt over div severdigheter, åpningstider, osv. Og dersom noen har vært der og har noen tips blir jeg veldig glad for det også Vi er primært ute etter sightseeing og litt shopping.
Gjest Løve66 Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 (endret) Jeg pleier å låne reisehåndbøker på biblioteket. Lånte også da jeg var i Riga for et par år siden, men husker ikke hva de het. Det finnes flere - f.eks. denne. Hvis du skriver Riga i søkefeltet i det forumet du nå er i får du en del treff - der finner du mange tips og erfaringer fra andre brukere. Endret 18. januar 2009 av Løve66
Gjest ts Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Flotte greier, den skal jeg bestille Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå