Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I stavanger har de sluttet med det på Estetique og Parfymelle. Utrolig trist.

Noen som vet om andre parfymerier rundt om i landet som selger Biotherm Makeup? Fikk lagt denne sminken av ei vennine og ble så sinnsykt fornøyd med resultatet

ville gjerne sendt en mail og de kunne sendt det til meg eller ringe.

blir veldig takknemlig for svar:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Elisabeth_*
Skrevet
I stavanger har de sluttet med det på Estetique og Parfymelle. Utrolig trist.

Noen som vet om andre parfymerier rundt om i landet som selger Biotherm Makeup? Fikk lagt denne sminken av ei vennine og ble så sinnsykt fornøyd med resultatet

ville gjerne sendt en mail og de kunne sendt det til meg eller ringe.

blir veldig takknemlig for svar:)

Hei

Biotherm makeupen er ute av produksjon.

Skrevet

drit i biotherm sine produkter!! de tester hardt og brutalt på dyr til de dør av skadene.. torturering!

Skrevet
Hei

Biotherm makeupen er ute av produksjon.

okei. takk for svar

Skrevet

Jepp, jeg ville heller anbefalt Clinique. De tester ikke på dyr. Var fan av Biotherm i lang tid, før noen heldigvis gjorde meg oppmerksomhet på at de tester på dyr.

Nå bruker jeg kun clinique, har fått MYE finere hud og er generelt bare mye mer fornøyd med dem og prisene dems:)

Gjest Gjest_Elisabeth_*
Skrevet

Hei

Biotherm tester ikke produktene sine på dyr, dette er tull. Men alle merker kjøper opp "oppskrifter" på patenterte ingr i som brukes i tilegg til de som merkene lager selv, også Clinique, Dior, Lancome osv...

Skrevet (endret)

--

Endret av Elisabeath
Skrevet

Det har ikek gått ut av produklsjon. På Esthetique på Oslo City vet jeg i alle fall at de fører det - men de har kun ting som foundation, pudder, rouge o.l., ikke øyenskygger, leppestift osv.

Skrevet (endret)
å jeg anbefaler på det sterkeste å kjøpe sminke fra strawberrynet.

Jeg satt nå å så på dermalogica fra 400 ,- i norge + frakt.

På strawberrynet koster det 279 ,- THATS IT, gratis frakt, gratis toll, gratis moms.

Har bestilt derfra 3 ganger

jaaa eg vett:) men du får jo dyr frakt når det koster over 200 kr på strawberrynet. bestilte noe som kostet 203 og fikk en toll på 250 eller noe. så det var ganske surt.

ellers er det supert med den siden om det koster under 200,-kr :D

men de hadde ikke det jeg vill ha av biotherm sin sminke :sukk:

clinique har ingen virkning på min hud om den blir bedre eller ei, får stort sett noen få kviser av å til når jeg har mensen.

så det bryr jeg meg egentlig ikke om.,siden er ikke til hverdags jeg skal bruke det anyways;) men takk for tips

Endret av mari4ever

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...