Gjest køj Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 åh, herregud, jeg skal møte en jeg har snakket med over msn de siste månedene.. Men vi har egentlig ikke så mye å prate om når jeg tenker over det :S Har bare pratet sammen om kveldene når ingen andre er på msn, og vi kjeder oss. Ikke kommer jeg til å kjenne han igjen heller :S Så samtaleemner anyone? Hvorfor jeg gidder å møte en jeg ikke har noe å snakke med om? De gangene vi finner en fellesinteresse så er han koselig å snakke med Men føler på med det blir pinlige tausheter i dag. Og hvem liker pinlige tausheter? Er kjemi over msn og kjemi i virkeligheten lik? Jeg har ikke møtt så mange fra nettet.
Shaz Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Prøv med en telefonsamtale. Er det håpløst å få igang en samtale så blir det nok ikke lett IRL heller.
MissStiles Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Prøv med en telefonsamtale. Er det håpløst å få igang en samtale så blir det nok ikke lett IRL heller. Helt enig!
Pialill Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 ta en telefon til han ja=) klarerer du å prate med han der er han verdt å møte, men du bør kanskje ikke dømme etter første samtale ettersom enkelte blir veldig nervøs der:p du kan jo foreslå å spise først og kino etterpå? da kan dere prate om filmen dere skal se eller prøve å bestemme dere for film, eller dere kan gå å bowle, da trenger dere ikke å komme på så mange samtaleemner. de kommer som oftest naturlig av seg selv når en gjør noe... har du sett bilde? om du kjenner han igjen eller ikke er ikke så nøye, bestem et sted dere skal stå og si hva dere har på dere så går det helt fint;)
Crow Jane Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 Jeg er i dag samboer med min "nettdate", så jeg vil bare gi et lite dytt i retningen av: "Den som intet våger, intet vinner"...
Gjest Flode Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 Biljard er også en sånn morsom greie som gjør at latteren sitter litt lettere og man blir litt mindre nervøse...
Pialill Skrevet 18. januar 2009 #7 Skrevet 18. januar 2009 Jeg er i dag samboer med min "nettdate", så jeg vil bare gi et lite dytt i retningen av: "Den som intet våger, intet vinner"... samme her;)
Cognizance Skrevet 18. januar 2009 #8 Skrevet 18. januar 2009 Er kjemi over msn og kjemi i virkeligheten lik? Jeg har ikke møtt så mange fra nettet. Det er en veldig lite presis sammenheng. Virker som du har veldig store forventninger her. Mest sannsynlig blir det en hyggelig kafétur (hvis det er på kafé dere skal). Ingenting å stresse med!
Gjest Gjest_truls_* Skrevet 19. januar 2009 #9 Skrevet 19. januar 2009 Biljard er også en sånn morsom greie som gjør at latteren sitter litt lettere og man blir litt mindre nervøse... Ja, absolutt! Biljard, eller alkohol. Eller kanskje bowling?
Gjest Gjest_C_* Skrevet 22. januar 2009 #10 Skrevet 22. januar 2009 Heisann! Har selv "Oppdaget" (hatt henne på MSN en god stund, men begynt å prate med hun den siste måneden) en på msn som virker helt fantastisk. <3 Vi har ikke alltid så mye og snakke om, men tror dette løsner etter at vi har truffet hverandre ett par ganger. Har snakket litt sammen i TLF, sån 2-3min, og jeg smiler hver gang, så tror jeg skal se hva som skjer. Hun har verdens søteste stemme, spesielt om morgningen, hehe. - Det verste som kan skje er jo at man treffer en ny venn eller bare oppdager at det ikke er noe å hente. Bedre det enn å leve å ikek vite om hun er den jenta for meg <3
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #11 Skrevet 22. januar 2009 Telefon kan sikkert være vel og bra det, men husk at ikke alle liker så godt å snakke i telefonen. Jeg kommuniserer veldig mye med blikk og kroppsspråk i tillegg til ordene (det heter vel seg at kun 5% av det vi kommuniserer er ord, resten er faktisk kroppspråk...riktignok inkludert tonefall etc., det får du i det minste med på telefonen), og føler meg temmelig handicappet på telefonen. Jeg tror jeg gir et helt annet inntrykk live enn på telefonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå