Gjest rypa28 Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 vet liksom ikke helt om jeg kan bry meg? sønnen min er 2år som besøker sin far og han ser trøtt å sliten ut. samme var han sist helg og kan jeg kommentere eller legger jeg meg i? bekymrer meg jeg.
Piper Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Du kan jo høre med faren når han legger seg, og forklare viktigheten av søvnen. Vil ikke faren høre på det, er det fint lite du kan gjøre. Kanskje de koser seg sammen på kveldene, og glemmer helt klokken.
Gjest rypa28 Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Mente far som var trøtt og ikke vår sønn.
Piper Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Ok, du kan jo spørre hvordan det går, og si at du syns han ser sliten ut etter en helg sammen med den lille. Men Han må jo bare venne seg til å ta ansvar for den lille, og det får han nok kjenne på de helgene han har han. Han må sikkert opp mye tidligere enn han er vant til, og da blir man litt ekstra trøtt.
Shaz Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 Det kommer vel litt an på hvor godt forholdet er dere imellom ? Hvis du virkelig bryr deg om hvordan han har det, og han vet og skjønner hvorfor du spør, så kan du jo bare spørre. Er forholdet anstrengt og du vet han vil ta det ille opp, så la være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå