con_energia Skrevet 26. juni 2003 #1 Skrevet 26. juni 2003 Har de siste dagene hatt veldig vondt i korsryggen, smerter som er mistenkelig like rier (har født før). Er det vanlig? Siden det har gitt seg etter en stund, har jeg ikke orket å dra til legen (går ikke til jordmor) med det. Kjenner jo liv, så alt står vel bra til med den lille.
Fakse Skrevet 26. juni 2003 #2 Skrevet 26. juni 2003 Min veninne fikk rier i uke 31. Hun skjønnte ikke hva det var siden hun var førstegangsfødende. Hun kom på legevakta fordi hun trodde det var urinveisinfeksjon, men da var fødselen i gang. Hun ble lagt inn, fikk behandling, og de klarte å stoppe fødselen. Jenta hennes ble født på termin i starten av juni, alt vel. Kom deg til lege eller jordmor så snart som overhode mulig, du skal IKKE ha rier nå!
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2003 #3 Skrevet 26. juni 2003 Jeg er ingen ekspert, for jeg har aldri vært gravid eller født. Men jeg har ei venninne som fikk rier i uke 29 tror jeg. Hun ble lagt inn på sykehuset med beskjed om å være helt i ro. Hun var vel der i litt over 3 uker....fikk bare gå på do og dusje 1 gang om dagen. Etter de tre ukene kom hun hjem igjen. Var da i uke 33. 5 dager etterpå var fødselen i gang, og alt gikk bra. Hun ble mor 6 uker for tidlig.... :D
Gjest Mayamor Skrevet 26. juni 2003 #4 Skrevet 26. juni 2003 Oppsøk lege. Det er det beste råd du kan få her inne... Lykke til. Klem fra Mayamor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå