Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste dagene hatt veldig vondt i korsryggen, smerter som er mistenkelig like rier (har født før). Er det vanlig?

Siden det har gitt seg etter en stund, har jeg ikke orket å dra til legen (går ikke til jordmor) med det.

Kjenner jo liv, så alt står vel bra til med den lille.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min veninne fikk rier i uke 31. Hun skjønnte ikke hva det var siden hun var førstegangsfødende. Hun kom på legevakta fordi hun trodde det var urinveisinfeksjon, men da var fødselen i gang. Hun ble lagt inn, fikk behandling, og de klarte å stoppe fødselen. Jenta hennes ble født på termin i starten av juni, alt vel.

Kom deg til lege eller jordmor så snart som overhode mulig, du skal IKKE ha rier nå!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er ingen ekspert, for jeg har aldri vært gravid eller født. Men jeg har ei venninne som fikk rier i uke 29 tror jeg. Hun ble lagt inn på sykehuset med beskjed om å være helt i ro. Hun var vel der i litt over 3 uker....fikk bare gå på do og dusje 1 gang om dagen. Etter de tre ukene kom hun hjem igjen. Var da i uke 33. 5 dager etterpå var fødselen i gang, og alt gikk bra. Hun ble mor 6 uker for tidlig.... :D

Gjest Mayamor
Skrevet

Oppsøk lege.

Det er det beste råd du kan få her inne...

Lykke til.

Klem fra Mayamor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...