Gå til innhold

Antrekk

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er en dame på 34 år som ikke aner hva jeg skal ha på meg hvist jeg skal ut på byen. Jeg liker å kle meg moderne og er ikke noe typisk kjerring av meg. Men problemet er at jeg veier 72 kg (jobber med å kvitte meg med 7-8 kg), på mine 1,66 cm. Da sier det seg selv at jeg ser ikke så lekker ut med disse strømpebuksene eller thightsene som alle går med nå, det største problemet er faktisk leggene mine som er unormalt tykke i forhold til resten av kroppen...ja de har bestandig vært tykke selv år jeg veide 58 kg i ungdomstiden, å jeg får faktisk kommentarer for de..... fotball legger osv.

Så jeg har store problemer med støveletter, har flaks hvist jeg finner noen som passer i leggen, ellers i foten så er jeg str 37-38.

Jeg har faktisk holdt meg hjemme mange ganger, ja for jeg aner rett å slett ikke hva jeg skal ha på meg.

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du høres jo ikke ut som du bør ha så store problemer med å finne antrekk!! Hva med en sort bukse med bootcut, pene sko, en pyntet topp/skjorte med lang cardigan utenfor?

Knelangt skjørt, cardigan, pen topp og ballerina sko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp cardigan. Noe mer usexy på byen skal du lete lenge etter. Spesielt hvis det ikke er en moderne, lang modell.

Jeans (gjerne bootcut, hvis du har litt store lår), en litt løs topp og heler. Sistenevnte er viktig, ettersom det forlenger bena dine og du ser slankere ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det ikke litt out å gå på byen i dongeri? eller kansje det er noe jeg tror. Men selfølgelig det skorter noe på selvtilliten også. Men jeg vil så gjerne føle meg fin for en gangs skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja jeg sier meg enig i det forslaget om en cardigan, det er usexy ute på byen. Det er noe jeg bruker hvist jeg skal i en bursdag til bestemor, eller til daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme mål som trådstarter og jeg ser ikke noe grunn til at du skal la være å gå på byen på grunn av de vitale mål. Når det er sagt så skjønner jeg din frustrasjon, jeg SKAL selv ned 10 kg til sommeren og har så smått begynnt med en liten livsstilforandring.. I mellomtiden så får en bare gjøre det beste ut av hvordan man er :-)

Jeg var ut på byen i går og da hadde jeg svart trang bukse, lang sjøgrønn topp og svart bredt belte (ca 20 cm bredt.. er genialt, holder inn valkene mine i midja.. he he) samt svarte pumps med hæl. Jeg har forholdsvis slanke bein så jeg er avhengig av topper som skjuler litt valker på mage/ rygg.. Hvert sitt problemområde..

Svart bukse med bootcut, en stilig topp og sko med høye hæler synes jeg høres lekkert ut, samt litt stæsj som smykker etc..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem har sorte bukser med booutcut?

Nei jeg lar ikke være å gå på byen på grunn av noen ekstra kg, men finner ikke ideer til antrekk, da jeg ikke liker å kle meg som en sekk, eller kjerring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjole? Kan ikke fatte og begripe hvorfor alle på død og liv skal ha på seg den samme "uniformen" når de skal ut på byen.

Kjole og skjørt kler etter min mening de fleste bedre enn buks og i hvertfall bedre en tights og denlags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken
Kjole? Kan ikke fatte og begripe hvorfor alle på død og liv skal ha på seg den samme "uniformen" når de skal ut på byen.

Kjole og skjørt kler etter min mening de fleste bedre enn buks og i hvertfall bedre en tights og denlags.

Enig! en omslagskjole er noe av det mest flaterende man kan ha på seg, fremhever midje og glatter ut resten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vinterstid elsker jeg å gå i knelange kjoler eller skjørt, tykk strømpebukse og flate sko ... eventuelt tights og høye støvletter som tilbehør til kjoler og skjørt - eller side tunikaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...