Rosalie Skrevet 20. januar 2009 #21 Del Skrevet 20. januar 2009 Når det nevnes, så kommer jeg på at jeg har sett Trinny og Susannah også på Det lille under på Paleet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmosin Skrevet 28. september 2010 #22 Del Skrevet 28. september 2010 Jeg gikk forbi Dollarosa på Gunerius forleden, og de fører T&S, ser det ut til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 28. september 2010 #23 Del Skrevet 28. september 2010 Tråden er ryddet. Kråkesaks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 13. oktober 2010 #24 Del Skrevet 13. oktober 2010 De har dette på cubus og lindex, og der er det mulighet til å prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 14. oktober 2010 #25 Del Skrevet 14. oktober 2010 Her er en variant. Har ikke prøvd den selv, så jeg har ingen personlige erfaringer å komme med. Butikken ligger i Ålesund, men det er ikke noe problem å bestille på nett her. http://drommekjoler.no/ds_product_info.php/cPath/58/products_id/732 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 14. oktober 2010 #26 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg har ikke noe god erfaring med sånne, men det er fordi lårene mine ikke er faste. Så når "trusa" slutta på låret, så tøyt liksom fettet ut igjen, så det så jo helt mongo ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå