Gå til innhold

Morgengave

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

noe annet enn smykke..!!

har jo pyntet og ståket og hatt fin kjole og tiara osv.

på tide å vise vei for hverdagen..

best å få noe som vil være til glede i hverdagen i årene som kommer..

steam-dusj eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk et nydelig gullsmykke i morgengave og er kjempeglad for det. Liker de tradisjonelle morgengavene jeg, og smykket har jeg på meg hver eneste dag (nesten iallfall)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk et utrolig flott armbånd i gull og børstet gull - og jeg bruker det nesten hver dag - minner meg om en utrolig flott dag hver gang jeg ser på det. Er i alle fall ikke noe jeg kunne ha unnet meg selv sånn uten videre...

Men jeg ville nok blitt like glad for noe annet - f.eks en reise. Du får jo morgengaven av din nybakte mann, og da blir det spesielt og et minne for livet uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engel, ikke pålogget

Jeg fikk egentlig morgengave nå et år i forveien jeg... Nemlig laseroperasjon av øynene! Og det var den beste gaven jeg kunne fått!!

Men kjenner jeg min kjære rett så får jeg nok en morgengave til. Og da kunne jeg godt tenke meg smykker, for det har jeg lite av, og det er noe man kan ha og bruke hele livet! Reise ser jeg ikke noe poeng i siden vi skal på bryllupsreise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg fikk hlassmykke og ring i morgengave av mannen min, begge i hvitt gull med diamant i. Ble kjempeglad!!! Vi dro på bryllupsreise en uke etter bryllupet, så en reise hadde vært litt smør på flesk som gave...

Nå tenker jeg på bryllupsdagen/natten og morgenen etter hver gang jeg bruker smykkene han ga meg, og jeg synes det er en like herlig følelse hver gang! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg haddde blitt glad for begge deler. Et smykke er jo et synlig minne jeg kan ha resten av livet. Men en reise er jo en fantastisk opplevelse. Tror jeg ønsker meg en sykkel jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir alltid glad for smykker, men håper ikke samboeren min bruker masse penger på det! Da vil jeg heller ha noe praktisk som jeg kan bruke. Reise er jo kjempe stas, men den har vi bestilt allerede. Jeg skal ihvertfall gi mannen min en stor ryggsekk i morgengave, det vet jeg han ville sette pris på. Håper jeg kan få noe sånt fra han også, vi er mest praktiske vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir glad for alt, men jeg har allerede fått et nydelig smykke.

På en helt vanlig mandag for 1 1/2 år siden.

Det har jeg gått med siden.

Ring er kjekt, men også helt andre ting.

Han ønsker seg en fin klokke, så jeg må kanskje satse på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag ville ha ett smycke eller en klocka... något traditionellt, ja. Ville inte ha något allt för dyrt, ville ha något jag kunde ha till vardags och glädjas av.

Jag fick ett vackert litet hängsmycker i gult och vitt guld med en liten diamant i - den påminner om min vigselring (rött guld med en sten som bryter av i mitten).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg ønsker meg også egentlig et smykke -som jeg kan ta fram til barna mine og vise at "dette fikk jeg da vi giftet oss"...

Men smykke som skal brukes til bryllupsdagen har jeg alt fått, så da har jeg lagt inn ønske om klokke, digitalt kamera ev speilreflekskamera, sykkel... ja, blir spennende å se hva mannen finner på :D Selv gir jeg ham turutstyr -kjedelig, men han øsnker seg det (og iflg gammel trad skal han jo eg ikke få da..) og så skal han få en liten ting kvelden før, nemlig mansjettknapper -det trenger han jo...

men jeg mener eg at det er gildt å ha et varig minne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg en ring i hvitt gull. Det er noe som er varig. Verre er det å finne på noe til han, men i går fikk jeg en ide om gavekort til motorsykkellappen. Det har han drømt om lenge. Tror han blir verdens lykkeligste mann da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...