Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger virkelig krisehjelp til håret mitt. Håret mitt har alltid vært uregjerlig, men nå som jeg har fått lavt stoffskifte er det helt tragisk. Håret mitt er ekstremt tørt og flokete hele tiden. Jeg kan aldri føne det (da står det rett ut til begge sider) så jeg lufttørker det alltid med hårstrikk. (Hvis ikke jeg har i strikk står det også rett ut til siden). Så jeg vasker alltid håret før jeg legger meg, bortsett fra i helgene.

Problemet er at hele nederste delen av håret konstant er en stor floke. Ista når jeg dusja ble jeg livredd. Det falt av vanvittig mye hår. Skulle tro jeg ikke hadde mer hår igjen på hodet. Det er fordi det var ekstremt flokete før jeg dusja, så når jeg skulle skylle ut balsamen bare ramla det av. Grusomt!

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. Kurer håret flere ganger i uka og utsetter det sjelden for varmeprodukter. Det ironiske er at de gangene jeg glatter håret ser det fantastisk ut. (har fall i håret fra før). Og da holder flokene seg unna.

Men kan jo ikke drive og glatte det annenhver dag heller.

Er det noen som har krisetips til meg? Syns dette begynner å bli et stort problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...