Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Sender melding med en gang jeg har gjort det/svarer Vil gi det tid ( jeg sa jeg trengte det ) men da stoppet han mms sendingen, nå sender jeg en i ny og ne, han svarer alltid sendte mms på julaften men IKKE nyttårsaften.. vil bli kjent med meg, sier han liker meg men tar aldri kontakt på f book ( han la meg derimot til ) har på en måte latt meg gjøre jobben, helt til jeg ble forvirret DA ville han forsikre meg om at han likte meg virker egentlig litt usikker på seg selv vil ta kontakt med meg neste gang han kommer i bygden her hvis han liker meg så godt burde han kanskje fått til en samtale på msn/facebook, han ville gjerne ringe meg men jeg var og er ikke klar for det ennå, gav beskjed om det, mulig han bare respekterer det, vet ikke.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Jeg tror du skal finne ut hva DU vil før du begynner å gruble over hva HAN vil.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Jeg tror du skal finne ut hva DU vil før du begynner å gruble over hva HAN vil. Forstår jo det. Likevel har jeg behov for å vite, jeg lar han alltid vite, dvs han ikke har hatt grunn til å være usikker fordi jeg tar kontakt, er åpen og ærlig, har en god tone vi selv om det ikke er ofte.
Gjest Mann på 43 Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Forstår jo det. Likevel har jeg behov for å vite, jeg lar han alltid vite, dvs han ikke har hatt grunn til å være usikker fordi jeg tar kontakt, er åpen og ærlig, har en god tone vi selv om det ikke er ofte. Sa ikke du at du trengte tid da?
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 Sa ikke du at du trengte tid da? joda, er menn for intense så løper jeg motsatt retning, kan ikke noe for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå