Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Jeg var i begynnelsen av graviditeten plaget endel med ømme bryster. De vokste enormt og var vonde mellom uke 4 og 8 (ca tror jeg). Etter det forholdt de seg store, men ømheten forsvant. Nå er jeg i uke 38 og våket i dag opp med ømme, tunge bryster igjen! Så det ser ut til at melkeproduksjonen er startet tror jeg. Er dette et tegn på kommende fødsel? Eller begynner kroppen å forberede seg mange uker før? (Har også endel mensmurringer og vondter i korsryggen om det har noe å si.)
mrsSJ Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Har følt det sånn en ukes tid jeg også, kanskje litt mer... men foreløpig holder babyen seg på innsiden.
Gjest ¤bella¤ Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Melkeproduksjonen starter ikke før etter at placenta er forløst, så det er nok ikke det. Men man har jo et hav av hormoner som herjer i kroppen, så at du har ømme bryster kan jo komme av det. Kroppen forbereder seg nok til fødsel. Men det sikkert ta lang tid enda da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå