Gjest Gjest_forvirret_* Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Hei Jeg har truffet en gutt og er tiltrukket av han, - og har nå møtt 3 ganger. 1. Han svarte på meldinger 1-3 dager senere 2. Han sier ikke fra når han kommer den dagen når vi har avtalt, så viste det seg at han skulle jobbe overtid. Burde han ikke ha sagt fra? 3. Han liker ikke å snakke om temaet (forhold/følelser), og sa om man utvikler seg så tar det som kommer 4. Vil ta det med rolig 5. Han sier ofte han vil treffe meg , - men melder aldri om jeg har det bra, eller hva jeg gjør på 6. Han har nevnt om sex - har forklart hans fantasier, - og lyst å gjøre sånn med meg. 7. Vi møter ikke ofte - kanskje 1 gang i måned. 8. Han sier han er ikke den kompliserte fyren , - når jeg sa en gang jeg var oppgitt, - men han sier han vil fremdeles møte meg. 9. Han jobber veldig mye. Er han egentlig ute etter en ting - eller usikker på seg selv ? Jeg kan tro han irriterer meg til døde - men jeg burde ha droppet han egentlig!
Gjest missLady Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 He's just not that into you! Eller, høres ut som han er veldig interessert i sex med deg da.. Ville han virkelig treffe deg hadde han nå tatt seg tid til det, tenker nå jeg bare..
MissStiles Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Det tror jeg og. Han er nok ikke interessert i deg. Han vil bare ha sex med deg.
Gjest Chosa Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Tror nok heller ikke det, så kutt kontakten og finn deg en som er gal etter deg;D
Gjest Gjest_forvirret_* Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 Tror nok heller ikke det, så kutt kontakten og finn deg en som er gal etter deg;D Ja, dere har nok rett i det......... Er svak for han egentlig, - men skal ikke få til å møte han!
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 Han er ikke interessert i deg i det hele tatt. Jeg vil ikke si at han er så interessert til å ha sex med deg en gang, men det er vel det eneste han fisker etter når han gidder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå